Gjest Coral Skrevet 3. mai 2004 #1 Del Skrevet 3. mai 2004 Tenkte å prøve dette nå om ikke så lenge, og lurte på om noen av dere har erfaringer å dele. Tenker da i forhold til om dere ble fornøyde, hvor lenge det varte, pris ol. Setter pris på svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #2 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg prøvde aribrush for noen uker siden, hos min frisør som nettopp hadde begynt med det. Fikk det for halv pris, hun skulle bare teste det ut. Ble veldig fornøyd,men fargen varte bare en uke.. Et godt alternativ til å ligge i solen mange timer for å oppnå brunfarge, også blir jo fargen mye gjevnere også. Jeg kommer helt sikkert til å gjøre det igjen. Monica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 3. mai 2004 #3 Del Skrevet 3. mai 2004 Hørtes spennende ut, for jeg har betilt meg time til før bryllupet, håper det er flere som har prøvd det og vil dele sine erfaringer dårlige eller gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå