AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Anonymous poster hash: 34769...392 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 LOL!! nesten alle jenter liker et glattbarbert ansikt. Akkurat som de liker glattbarberte baller og glattbarbert rygg. du er hjernevasket så til de grader. Anonymous poster hash: 885fd...80f 5
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 LOL!! nesten alle jenter liker et glattbarbert ansikt. Akkurat som de liker glattbarberte baller og glattbarbert rygg. du er hjernevasket så til de grader.Anonymous poster hash: 885fd...80f Eg er SÅ glad eg ikkje er som "alle jenter"!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Null skjegg, null shag. Slik tenker alle kvinner om alle menn. Synd for deg, TS. Anonymous poster hash: 80d87...b5a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Eg er SÅ glad eg ikkje er som "alle jenter"! Du har tydeligvis en hårfetisj så selvfølgelig er du glad Men normale jenter liker ikke den slags. Det er en grunn til at mennesket gjennom evolusjon har mistet kroppshår. Fordi både menn og kvinner foretrekker partnere med minst mulig kroppshår (sexuell seleksjon) Om 500 000 år er vi alle HELT hårløse Anonymous poster hash: 885fd...80f 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Fordi både menn og kvinner foretrekker partnere med minst mulig kroppshår (sexuell seleksjon) Ansikt/hode følger ikke samme regel som kroppshår. Det er jo heller ikke slik at menn som liker glatte fitter foretrekker skallede kvinner uten øyenbryn. Vi har et eget ord for menn uten skjegg, de kalles "kvinner". Sorry, skjegget gjør mannen, men det finnes også kvinner som foretrekker glatte menn. Og som regel kommer skjeggvekst med alderen, så det er håp for de fleste. Anonymous poster hash: 8548e...869 3
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Du har tydeligvis en hårfetisj så selvfølgelig er du glad Men normale jenter liker ikke den slags. Det er en grunn til at mennesket gjennom evolusjon har mistet kroppshår. Fordi både menn og kvinner foretrekker partnere med minst mulig kroppshår (sexuell seleksjon) Om 500 000 år er vi alle HELT hårløse Anonymous poster hash: 885fd...80f Eg anser meg sjølv som normal.
Focklop Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Drømmemannen er jo hos mange en høy, mørk, maskulin mann med skjeggbust. Men slik har det jo vært siden steinalderen, kvinnen ville ha den sterkeste og tøffeste mannen! Vi tiltrekkes jo av testosteron, likt med alle dyr. Selv har jeg funnet min drømmemann som skiller seg fra stereotypen; liten, blond og med dårlig skjeggvekst. Elsker ham, selv om han ikke er Bradley Cooper
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Syntes ikke det er fint med ubarberte menn. Mest fordi jeg syntes det er ubehagelig å få kjeften full i hår når vi kysser :-p eller kaktus osv. Anonymous poster hash: ae44f...b38 3
Gjest Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Normale jenter liker ikke skjeggvekst? Hahahaha! Det er da like naturlig å like det som ikke. Noen liker glatt, noen tredagers, andre fullskjegg. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Altså. For jenter er det KUN det indre som teller...
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg liker litt skjegg i ansiktet. Finner det tiltrekkende. Når jeg kysser ham på munnen og samtidig stryker han på kjeven eller kinnene.. Og kjenner enten hårstubber eller litt skjegg. Jatakk! Bart derimot kan jeg fint leve uten xD Har ikke noe imot litt hår på brystkassa og magen, men altfor mye blir... For mye. Hår på ryggen ække noe særlig da. Eller, kan godt kjenne at det er litt der, så lenge det ikke synes så godt! Menn SKAL ha hår på bein og legger. Og når det gjelder ballene og penisen, er det greit at det er shavet egentlig. Jeg som er glad i å suge, vil jo helst ikke få hår i munn hele tida! Dessuten er det deiligere å ta på pikk og baller når det ikke er noe hår der. Der har dere EN kvinnes smak.Anonymous poster hash: 80a99...9ca 1
FantasDick Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg liker alt minus langt skjegg; glattbarbert, tre-dagers, et par cm skjegg, tett vekst, sporadisk vekst osv. Langt skjegg liker jeg bare ikke. Uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Tja, menn med svak skjeggvekst i ansiktet har som regel svak hårvekst på ryggen. Win win. Anonymous poster hash: 3c54c...0b8 1
Lagbugdc Skrevet 20. oktober 2013 #16 Skrevet 20. oktober 2013 Tja, menn med svak skjeggvekst i ansiktet har som regel svak hårvekst på ryggen. Win win. Anonymous poster hash: 3c54c...0b8 True! Jeg sparer på håret når vintern kommer og fjerner det når sommeren kommer.
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2013 #17 Skrevet 20. oktober 2013 Du har tydeligvis en hårfetisj så selvfølgelig er du glad Men normale jenter liker ikke den slags. Det er en grunn til at mennesket gjennom evolusjon har mistet kroppshår. Fordi både menn og kvinner foretrekker partnere med minst mulig kroppshår (sexuell seleksjon)Om 500 000 år er vi alle HELT hårløse Anonymous poster hash: 885fd...80f Hvorfor skulle det plent være på grunn av seksuell seleksjon?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #18 Skrevet 20. oktober 2013 Tja, menn med svak skjeggvekst i ansiktet har som regel svak hårvekst på ryggen. Win win. Anonymous poster hash: 3c54c...0b8 Kanskje det, men de fleste skjeggete menn jeg kjenner har ikke noe særlig hår på ryggen de heller. Så det er ikke noen sterk korrelasjon her. Anonymous poster hash: 8548e...869
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #19 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg måtte anlegge skjegg når jeg måtte ta høvelen på hodet i slutten av 30åra ...før det så holdt jjeg meg ganske clean i trynet. Naturen ville det anderledes tydeligvis .. Utseendemessig ble jjeg jo en helt annen fyr ..var ikke til å kjenne igjen. Ble typisk den der WalterWhite varianten etter kreften. Vel, har vært singel siden...hehe Anonymous poster hash: 0ea55...bb3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #20 Skrevet 20. oktober 2013 For meg er det ikke "obligatorisk" at kjæresten min har bra skjeggvekst. Men syns det er finere med en kraftig skjeggrot, og det må være svart skjegg. Elsker skjegg, men må ikke bli for langt selvfølgelig! Eneste som er dumt er at det stikker og gjør vondt :/ men fint å se på.Anonymous poster hash: 148ab...26a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå