Enyya Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har en sønn i 1.klasse som skal feire 6 års dagen sin i desember. Alle barnehagebursdagene ble feiret hjemme eller på i gymsalen på skolen jeg jobber. Nå sier han at han vil på Lekeland. Så lurer litt på om dette er bursdagsfeiring som hører barnehage til eller om det fortsatt er greit i 1.klasse? Var så mye av det i barnehagen så føler det er litt oppbrukt;-)
Millimani Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Lekeland er da greit for 6 åringer vel? Hvis han selv ikke har feira sin bursdag på Lekeland før, men har opplevd at andre har gjort det - så er han vel bitt av basillen Lekeland er vel "tilrettelagt/beregnet" for barn opp til 8-10 år? Da er det vel fint for en på 6 år Endret 20. oktober 2013 av Millimani 1
Gjest chiki Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Lekeland er jo gøy for voksne også der er jo tilrettelagt for barn opp til 12 år der hvor vi bor iallefall
sullå Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har jobbet på et Lekeland, og har "arrangert" bursdager for barn fra 1-12 år. Min egen mening: Barn på 1 og 2 år har ingenting grunn til å feire bursdagen på Lekeland. Erfaringen er at det er flere voksne enn barn tilstede, og barna har ingen særlig stor glede av det. Barn på 11-12 år blir fort veldig bråkete, og ødelegger en del for yngre barn. Derfor synes jeg at bursdager på Lekeland er best fra 3 (muligens 4) - 10 år
Mayami Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Her har vi feiret både 7 og 9 års dager på lekeland, med stort hell. "Alle" på skolen hvor tassene går gjør det, i alle fall opp til 4.klasse.
Despicable Me Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har en sønn i 1.klasse som skal feire 6 års dagen sin i desember. Alle barnehagebursdagene ble feiret hjemme eller på i gymsalen på skolen jeg jobber. Nå sier han at han vil på Lekeland. Så lurer litt på om dette er bursdagsfeiring som hører barnehage til eller om det fortsatt er greit i 1.klasse? Var så mye av det i barnehagen så føler det er litt oppbrukt;-) Han ønsker det, så da er det vel ikke så mye å tenke på?
Kittykat Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Bursdag på lekeland er kjempegøyt. Vi har feiret barnas bursdager på lekeland flere ganger og alle i klassen har syntes at det var veldig gøyt. Vi feiret på lekeland tidligere i år og da gikk barnet vårt i 3.klasse.
Enyya Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2013 Tusen takk for svar;-) Da blir det nok lekeland for 6-åringen min.
minister-mio Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Så lurer litt på om dette er bursdagsfeiring som hører barnehage til eller om det fortsatt er greit i 1.klasse? Hvis det hadde vært 1. klasse på videregående hadde jeg skjønt at du lurte. Lekeland må da være midt i blinken for 6-åringer! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå