AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Saken er.. jeg aner ikke om han er interessert eller ikke! Skal prøve å ikke skrive en altfor lang og uinteressant tekst, men er så mye jeg lurer på, ønsker svar på, så mye tanker rundt denne gutten! Det hele begynte med at det ble slutt med eksen min. Kort tid etter rota jeg med en ganske tilfeldig fyr, er ikke stolt av det, men tror jeg gjorde det for å føle meg bedre i den triste tiden det var. Vi hadde ikke sex, men gikk ganske langt. Begge to var fulle. Dette var vel i april/mai en gang. Jeg visste hvem denne gutten var, men hadde aldri prata med han før. Han la meg til på facebook samme natt, og skrev til meg da. Jeg var såklart ikke interessert i han da, var veldig deppa over bruddet med eksen. Det endte med at han skrev til meg hver gang han var ute på byen/ full. Spurte om jeg kjørte, hva jeg gjorde på osv.. Og jeg svarte han kort hver gang, fordi jeg egentlig ikke hadde noe ønske om å ha kontakt med han. Var egentlig bare flau over å ha rota med han, for jeg er ikke en person som har til å vane å gjøre det. Han er faktisk den første og eneste gutten jeg har rota med når jeg har vært full. (Vi er begge 19 år) Dette pågikk i noen måneder, han skreiv til meg i fylla. Og plutselig skrev han til meg igjen i slutten av august. Da hadde jeg også drukket, så jeg var i godt humør. Vi chatta i flere timer, og jeg merka at vi begge begynte å bli edru. Vi prata om alt mulig rart, og det viste seg at vi hadde mange felles interesser, og han var skikkelig søt og lett å prate med. Vi utveksla også snapchat. Samtidig sa han at han snart skulle flytte bort for å studere allerede uken etter. Etter det ble det veldig stilt. Men vi snappa litt sammen av og til, men ikke noe veldig. Så etter et par uker, så skrev han til meg igjen. Han hadde tydligvis vært ute på fylla, sikkert noe fadderukeopplegg. Uansett, så skrev han sorry for at han ikke hadde kontakta meg mer, men han følte det var et dårlig tidspunkt å starte noe på siden han hadde flytta. Han skrev også at han likte meg veldig godt, men at han er veldig sjenert i edru tilstand. (Det er jeg også, er helt ekstremt sjenert, tror jeg har en lettere sosial angst) Han fortsatte med å gi meg masse komplimenter, og at han hadde avist flere jenter der borte, fordi han tenkte det kanskje kunne bli noe mellom oss to. Skjønte ikke noe av det.. Først skrev han at det var et dårlig tidspunkt, og i samme samtale skriver han at han håper det kan bli noe mellom oss?! Slik fortsatte det en god stund, nesten hver eneste helg fikk jeg masse komplimenter, og han skrev hvilket tidspunkt han skulle komme hjem, og at han håpte vi kunne finne på noe sammen da. Var også mye annet småprat. Har chatta i flere timer til sammens. Nå tror jeg det er lenge siden han har drukket, har ikke hørt noe fra han på en god stund. Så jeg tok mot til meg, og spurte han hvordan det gikk på skolen osv. Han svarte meg "positivt", brukte smileyer og virka glad for at jeg tok kontakt med han. Det skal sies at jeg er elendig på å ta intiativ, jeg er veldig sjenert, selv om jeg egentlig ikke er så usikker på meg selv når det gjelder utseendet og personlighet. Er bare veldig sjenert, og redd for å bli avvist. Tror det er den aller første gutten jeg har tatt intiativ til å prate med i et så tidlig stadium. Dette er vel den siste samtalen vi har hatt over facebook, og det er over to uker siden. Men jeg får av og til snapchats av han, og jeg sender av og til til han. Merker at hele gutten bare gjør meg så sinnsykt nyskjerrig. De samtalene vi har hatt, og måten han er på er så bra! Jeg syntes alltid det er vanskelig å prate med folk, og merker veldig fort om en person er lett å prate med eller ikke, og det ikke så mange gutter jeg greier å holde en samtale med så lenge. (Greit nok at vi begge hadde drukket, men den gangen virka det som vi begge var ganske edru, ingen stavefeil fra hans side, og de andre gangene vi har prata i timesvis, har jeg vært edru, og det er veldig mye bra og fornuftig som kommer fra han) Nå nærmer det seg den datoen han kommer hjem. Jeg vet at han skal ut på byen på lørdag, og lurer på om jeg "tilfeldigvis" også skal ut den kvelden. Det er bare et sted man kommer inn på når man er under 20 her, så det er stor sannsynlighet for at han kommer til å være der) Dette er såklart om jeg ikke hører noe fra han, jeg tørr ikke å ta intiavet først igjen!! For å ha det sagt, så kunne jeg godt ha flytta til samme sted som han bor for å studere til høsten om det skulle bli noe. (Noe jeg tviler på om det forsetter slik..) men blir jo alt for dumt å skrive til han at jeg godt kunne flytta dit han bor allerede nå, før vi i det hele tatt har vært på noen date. Det virker jo på en måte som han er interessert? Siden han alltid har kontakta meg i fylla, og sier masse søtt osv. (Han er som sagt veldig sjenert, og jeg vet at han ikke har mange jentevenner, og hvertfall ikke er noen player) Han ser veldig bra ut da. Har jo gått på samme skole som han i 5 år, så jeg vet hvem han henger med, og litt hvordan han er som person. Får han ikke ut av hodet!!! Helt siden august har han vært den eneste jeg har tenkt på, alle andre gutter er totalt uinterssante! Hver gang jeg får en snapchat, så håper jeg det er han. Hver gang jeg får en melding på facebook dunker hjertet tilfelle det skulle være han.. osv. Har sååå lyst til å treffe han når jeg vet han er hjemme. Er det veldig dumt av meg å gå ut på byen samme dag som han? Vet jo at det er en sjangse for å treffe på han. Om jeg er full nok har jeg også mot til å sende han en evt. melding om hvor han er og at jeg er ute osv.. Eller bør jeg vente på at han spør meg? Han sa jo at vi skulle henge eller gå ut sammen på byen når han var hjemme, men han var jo full når han skrev det. Han har lite erfaring med jenter, aldri hatt kjæreste og er i tillegg sjenert.. Så tror ikke han kommer til å spørre. Vet ikke om han er interessert i meg, hva han tenker, hvorfor han gjør som han gjør osv.. Kanskje jeg ikke betyr noe for han, kanskje han ikke tenker på meg i det hele tatt. Eller kanskje han har det på samme måte som meg, og ikke tørr. Kanskje er han redd, vil ikke ha forhold, kanskje han ikke vil fordi han tror vi kommer til å være langt unna hverandre og at det ikke kommer til å fungere.. ååååh, jeg blir gal!! Hver eneste dag blir jeg mer og mer interessert i han. Han er så kjekk. Leser gjennom samtalene våre, ler, tenker over det han har sagt.. Blir glad når jeg får en meningsløs snapchat. jeg blir GAL. Jeg er også gal.. Så gal at jeg søkte på adressen hans (hjemme) oh kjørte forbi huset hans for å se.. Så gal er jeg ikke til vanlig, føler meg som en ekstrem stalker. Prøvd å glemme han, prøvd å flørte med gutter som viser meg interesse og tar intiativ. Men får han ikke ut av hodet.. Er dette en umulig oppgave for meg? han er det eneste jeg vil ha akkurat nå. Anonymous poster hash: 8776d...427
Gleesius Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Kjære TS jeg har en ting å si: No Guts, no Glory! Send han en melding spør om dere skal møtes når han er hjemme? Om han ikke svarer.. Da er det en ting å gjøre, pynt deg, lat som du har masse selvtillit og dra på uteplassen og vær utilgjengelig, gi han er smil og en hei og gå. Lover deg han kommer løpende 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Kjære TS jeg har en ting å si: No Guts, no Glory! Send han en melding spør om dere skal møtes når han er hjemme? Om han ikke svarer.. Da er det en ting å gjøre, pynt deg, lat som du har masse selvtillit og dra på uteplassen og vær utilgjengelig, gi han er smil og en hei og gå. Lover deg han kommer løpende Takk! Det kunne jo vært en ide.. er bare så flaut om han sier til alle kompisene at jeg har prøvd meg osv.. Anonymous poster hash: 8776d...427
Klatt Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Takk! Det kunne jo vært en ide.. er bare så flaut om han sier til alle kompisene at jeg har prøvd meg osv.. Anonymous poster hash: 8776d...427 Bare å la være å bry seg. Hev deg over det, ta en sjans! Den som intet våger osv.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Det må jo være en perfekt anledning å "tilfeldigvis" gå ut den samme kvelden han skal gå ut! Ikke nøl med det. Du er usikker på om du skal sende melding først, etter at du tok kontakt sist. Du behøver ikke sende melding, når det er stor sannsynlighet for at han kommer til å være der. Anonymous poster hash: c18a7...2e9
Adhara Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker. Irrlys, mod.
mårtén Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Nå tror jeg det er lenge siden han har drukket, har ikke hørt noe fra han på en god stund. ....kom nå, selv en nittenåring bør da i det minste late som han er edru, eller gjøre som vi gjorde på nittitallet, hørte på grunge, skreiv jukselapper og ringte edru! :-) Ta en helg sammen, skogstur, London, et eller annet uten alkohol (stryk London), og dine spørsmål vil besvares....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå