AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Del Skrevet 20. oktober 2013 Noen som har tips til hvordan stresse ned? Har akkurat begynt å studere økonomi og administrasjon, og vi har allerede eksamen om en mnd. Jeg blir skikkelig stresset av eksamener, og jeg er livredd for å ikke gjøre det bra!! Jeg får ikke koblet av fordi jeg hele tiden tenker på alt som kan gå galt osv. Jeg føler at jeg "må stresse", fordi da husker jeg på alt jeg må gjøre... Har også nettopp flyttet ut, og må jobbe en del for å betale husleien. Er så mye å tenke på hele tiden. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 1e105...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn82 Skrevet 20. oktober 2013 #2 Del Skrevet 20. oktober 2013 Gjør noe som du må fokusere på. Les en bok, spill et spill, besøk venner, gå å se en kino. Få struktur og rutiner. Sett av faste dager eller tider på dagen der du studerer. Bruk energien din på å holde fokus på temaet og gi deg selv oppgaver og utfordringer istedet for å tenke på alt som kan gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 20. oktober 2013 #3 Del Skrevet 20. oktober 2013 Meditasjon funker bra hvis du først mestrer det. Eller så er jeg enig med Bjørn82. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå