Gå til innhold

jeg har en grusom dag idag!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har en grusom dag idag.. helt for jævlig dag. om jeg overlever denne er det utrolig... jeg må gjøre alt jeg ikke vil gjøre idag!!! vil ikke overleve denne dagen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MOTGANG EN IKKE BUKKER UNDER FOR BLIR EN STERK AV.

Ha ikke for store forventninger til deg selv, og tenk at dette er kun en dag av ditt liv.

Lykke til :blomst:

Skrevet

Det er i motbakke det går oppover... eller det som ikke dreper deg gjør deg sterkere...

Stå på.. når dagen er over .. har du det bak deg.

LYKKE TIL. :trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

alle har en dårlig dag en gang i mellom..

Gjest Myumi
Skrevet
jeg har en grusom dag idag.. helt for jævlig dag. om jeg overlever denne er det utrolig... jeg må gjøre alt jeg ikke vil gjøre idag!!! vil ikke overleve denne dagen!!!

Hvis du vil ha råd/støtte så må du nok gi oss litt mer informasjon- hvis ikke er det lett å bli oppfattet som useriøs.

Skrevet

Hvis du vil ha råd/støtte så må du nok gi oss litt mer informasjon- hvis ikke er det lett å bli oppfattet som useriøs.

Litt enig, men :klem: allikevel!

Nelle

Gjest Anonymous
Skrevet

på ingen måte ment som useriøst altså... det var bare min ene stoe tanke / bekymring da jeg våknet imorgen... men jeg har da kommet meg hel gjenneom den.. takket være gode mennesker på kg;)

Gjest Myumi
Skrevet
på ingen måte ment som useriøst altså... det var bare min ene stoe tanke / bekymring da jeg våknet imorgen... men jeg har da kommet meg hel gjenneom den.. takket være gode mennesker på kg;)

Du behersker hvertfall kunsten å være kryptisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...