Gå til innhold

Nå skal de på fest igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Foreldrene mine skal på fest nå igjen, og jeg regner med at de kommer hjem klokka 3 inatt, fulle og overfølsome. Dette skjer nok et par ganger i løpet av 1 måned ca. Mamma er 50 og pappa er 43, så jeg synes kanskje de er litt for gamle til å dra på party hver helg. Kommer nok til å sitte å passe lillebroren min i kveld, drikke brus og spille xbox. Det er ganske koselig egentlig, og jeg blir jo mer ansvarlig så det er jo bra. Vet ikke helt hva poenget med dette innlegget er men hva synes dere om dette? De er vel ikke dårlige foreldre på grunn av dette? Fordi det synes ikke jeg, hehe.

Anonymous poster hash: bc944...ff9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 6a51c...a8b

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

mener du dette her helt seriøst!?

Dette hørtes nemlig ut som alt annet enn greit...

Skrevet

For å ha noen som helst formening om dette, må vi nesten vite alderen til deg og lillebroren din. Men siden han må passes av deg, antar jeg at han er såpass liten at han ikke kan være alene hjemme, dvs. i hvertfall ikke mer enn kanskje 10-12 år?

Det er i såfall totalt uakseptabelt av dine foreldre, og faktisk grunnlag for bekymringsmelding til barnevernet. Omsorgssvikt så det holder. Spesielt siden de kommer fulle hjem.

Anonymous poster hash: 8eeab...153
Skrevet

okei kanskje jeg overdrev litt, de drar ikke ut så ofte, men kanskje 1 gang annenhver måned. Jeg er 15

Skrevet (endret)

hmm

Endret av bobler
Skrevet

At de er ute og er sosiale må da være helt i orden, men jeg synes ikke foreldre skal være synlig ruset ovenfor sine mindreårige barn.

Anonymous poster hash: aa879...f16
  • Liker 2
Skrevet

vi takler da såpass, når jeg er 15 og han er 13. vi har sett verre, når det gjelder våre ''jevnaldrede''

Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg synes det er ganske ekkelt når pappa blir full idk

• Liker 1
Skrevet

okei kanskje jeg overdrev litt, de drar ikke ut så ofte, men kanskje 1 gang annenhver måned. Jeg er 15

Stor forskjell på èn gang hverandre mnd og to ganger i mnd.

Anonymous poster hash: b3c31...eb1

• Liker 5
Skrevet

Stor forskjell på èn gang hverandre mnd og to ganger i mnd.

ja jeg vet, jeg overdrev

Skrevet

Dere er jo såpass gamle at det er greit å være aleine hjemme. Men syns ikke de skal oppholde seg fulle rundt dere. Så håper dere sover når de kommer hjem. For de må jo få lov til å ut å kose seg... Annenhver helg er kanskje litt ofte... Men grunn til mld til barnevern syns jeg ikke.

Skrevet

Dere er jo såpass gamle at det er greit å være aleine hjemme. Men syns ikke de skal oppholde seg fulle rundt dere. Så håper dere sover når de kommer hjem. For de må jo få lov til å ut å kose seg... Annenhver helg er kanskje litt ofte... Men grunn til mld til barnevern syns jeg ikke.

*annenhver måned omtrent

Skrevet

Annenhver helg er kanskje litt ofte... Men grunn til mld til barnevern syns jeg ikke.

Hun har rettet det til en gang annenhver mnd.

Gjest Blomst83
Skrevet

Hva er egentlig poenget med denne tråden?

Skrevet

Hva er egentlig poenget med denne tråden?

som jeg sa, ingen verdens ting, ville bare høre deres meninger ok? ok, ferdig

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om foreldrene dine er litt på en egotrip... Jeg er selv mor til barn som er 11 og 5 og vi er omtrent aldri ute. Dvs jeg og min mann går ut med våre respektive venner en gang i blant, men ganske sjeldent. da er den andre av oss hjemme med barna og ungene sover når den andre kommer hjem. Jeg ville aldri ha reist hjem beruset når barna blir større slik at de fikk oppleve meg og mannen krangle eller bare ha en unormal atferd pga alkohol, foran dem. aldri, drikekr aldri mer enn et glass vin eller max to med barn rundt meg. synes foreldrene dine høres uansvarlige ut, Burde de ikke heller ha hovedfokus på å ha det hyggelig hjemme med dere? ville ikke du også likt det bedre? Hva synes du egentlig om at de drar såpass ofte ut. først sa du et par ganger i mnd så sa du en gang annenhver mnd når noen uttrykte at det første var mye. modererer du deg for å beskytte dem?

vi kan si en gang i mnd da, som et gjennomsnitt, likevel ganske mye i mine øyne. litt trist, synes jeg. ok at de kan ut og ha det hyggelig en gang i blant sammen, men å være åpenbart beruset og komme sent hjem til barna virker ikke ok i mine øyne.. barn skal ha stabile og gode rammer og jeg føler det er galt at du skal få dette ansvaret stadig vekk, selv om du selvsagt klarer det bra...

Anonymous poster hash: 49d95...df1
  • Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

som jeg sa, ingen verdens ting, ville bare høre deres meninger ok? ok, ferdig

Men da hadde det vært fint hvis du hadde begynt innlegget med sannheten,og ikke overdrivelser.

Skrevet (endret)

Jeg synes det høres ut som om foreldrene dine er litt på en egotrip... Jeg er selv mor til barn som er 11 og 5 og vi er omtrent aldri ute. Dvs jeg og min mann går ut med våre respektive venner en gang i blant, men ganske sjeldent. da er den andre av oss hjemme med barna og ungene sover når den andre kommer hjem. Jeg ville aldri ha reist hjem beruset når barna blir større slik at de fikk oppleve meg og mannen krangle eller bare ha en unormal atferd pga alkohol, foran dem. aldri, drikekr aldri mer enn et glass vin eller max to med barn rundt meg. synes foreldrene dine høres uansvarlige ut, Burde de ikke heller ha hovedfokus på å ha det hyggelig hjemme med dere? ville ikke du også likt det bedre? Hva synes du egentlig om at de drar såpass ofte ut. først sa du et par ganger i mnd så sa du en gang annenhver mnd når noen uttrykte at det første var mye. modererer du deg for å beskytte dem?

vi kan si en gang i mnd da, som et gjennomsnitt, likevel ganske mye i mine øyne. litt trist, synes jeg. ok at de kan ut og ha det hyggelig en gang i blant sammen, men å være åpenbart beruset og komme sent hjem til barna virker ikke ok i mine øyne.. barn skal ha stabile og gode rammer og jeg føler det er galt at du skal få dette ansvaret stadig vekk, selv om du selvsagt klarer det bra...

Anonymous poster hash: 49d95...df1

Vi har stabile og gode rammer og vi koser oss sammen som en familie med pizza og stjernekamp, og noen ganger litt senere på kvelden drar de på fest hos noen venner og drikker litt. Jeg overdrev fordi jeg var litt sur på dem, men så roet jeg meg ned og innså at jeg var dum og overdrev :)

shit avslørt

Endret av bobler
  • Liker 1
Skrevet

Tar dem seg godt av dere barna i det daglige?

Jeg syntes det har mye å si. At de tar en fest i ny og ne, betyr ikke nødvendigvis at de er uansvarlige foreldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...