AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Vet ikke helt hva jeg vil med tråden, vil bare få det ut og er vel mest ute etter å høre om det finnes likesinnede der ute... Har en venninne som er dødspen, morsom og slank (er modell) selv om hun spiser hva hun vil når hun vil. Blir bare så lei av å se at jeg aldri kan nå opp! De fleste vil vel se på meg som ganske slank pga tynne ben, men har en del mage og flesk på ryggen som jeg er flink til å skjule. Det verste er at jeg har helt syke bollekinn som gjør at jeg ikke kan stille opp på noen bilder. Har stor nese, store føtter, brede skuldre, naturlig musegrått hår, store arolas med små brystvorter, og det hele toppet seg for meg da jeg fikk beskjed om at jeg blir nødt til å begynne med regulering igjen nå 6 år etter jeg tok de av..... Etter jeg begynte å ha sex for et år siden ca. var jeg veldig naiv og fikk selvtillit av at gutter ville ligge med meg. gjorde at jeg har hatt en del ONS, men nå, etter at en jeg var FF med i sommer helt ut av det blå sa at "du er helt normal, ingenting spesielt" (...) har jeg blitt mer kynisk av meg og vet at gutter ligger med hva som helst bare det finnes et hull å tømme seg i. de siste månedene har dette gjort at jeg føler meg uaktuell som kjæresteemne (og da ikke bare fordi gutter ikke vil være sammen med "løse" jenter, men også fordi jeg ikke omgås noen gutter med mindre det er snakk om sex). Dette har gjort at jeg også har begynt å tvile på personligheten min, har 5 ordentlig nære venner og har ikke problem med å omgås andre, men har alltid vanskeligheter med å bli god venn med gutter, slapper først av med dem etter jeg har ligget med dem av en eller annen grunn. Har obviously aldri hatt kjæreste og har ekstremt store vanskeligheter med å se for meg at noen skulle velge å være sammen med MEG av alle mennesker i hele verden med mindre jeg går for noen på nederste hylle... Noen som kjenner seg igjen?Anonymous poster hash: 8e413...d26
Gjest Gjest20 Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) . Endret 28. desember 2014 av Lydia
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 5faa2...87e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Noen sa en gang til meg.. om du kan telle nære venner på en hånd er du meget heldig. Og det mener jeg du er.Anonymous poster hash: 5faa2...87e
hedhed Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Er i slutten av tenårene. Orker ingen "typisk tenåringer å være misfornøyde"-kommentarer... Å få det slengt rett i trynet at man er "normal, ingenting spesielt" av en person som tilsynelatende skal tenne på deg, gjør jo at man begynner å tenke over ting, uavnhengig av alder
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Du er nødt til å utvikle sunn selvtillit og selvrespekt. Du har gjort ting på feil måte til nå, men du har i det minste innsett at det er feil. - Alle jenter kan få seg et ligg. Gutter ligger nedover og "bekreftelsen" du får er verdt nada. Du trodde det ville gi det selvtillit å knulle rundt, det motsatte skjedde. Altså er dette ingen god strategi. Fokuser på å bli en person en fyr kan både tenne på og bli glad i. - Det er alltid noen som er bedre, penere, heldigere. Slutt å sammenlikne deg med din venninne. Vi kan alle se til noen som har mer enn oss og bli deppa. - Forebedre deg selv. Tingene du har nevnt er ikke forferderlige (flere attraktive kvinner med stor nese, håret kan du forandre, brystvortene er det ingenting galt med). Jeg vil anta at du generelt ikke er fornøyd med kroppen. Aksepter at ingen er perfekte, men tren og gå på diett til du er stolt av kroppen din, ikke bare aksepterer den. Gjør noe med håret - gro det lengre, ta striper - det er helt under din kontroll. - Fokuser på interessene dine, evt ta opp noen nye. Alle kan ha lidenskap for noe, bli god på noe. Du mangler riktig fokus rett og slett. Anonymous poster hash: 6daf1...a1a 1
Klatt Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Hva med å fokusere på at ONSet ditt var en drittsekk og bare la det gå? Ikke tenke mer på det? Folk er kyniske, dumme. Tipper du vakker! 1
hedhed Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Tusen takk for fine svar problemet er at jeg er veldig glad i sex og kos, men ender alltid opp med å føle meg teit etterpå siden jeg aldri hører noe fra gutten igjen etterpå.. Hjelper ikke akkurat på selvtilliten
hedhed Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Tusen takk for fine svar problemet er at jeg er veldig glad i sex og kos, men ender alltid opp med å føle meg teit etterpå siden jeg aldri hører noe fra gutten igjen etterpå.. Hjelper ikke akkurat på selvtilliten
Klatt Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Finn deg en fast partner, da? De aller, aller fleste som finner seg one night stands er ikke interessert i videre kontakt, er de? Bare noe tilfeldig fra byen. Nå vet jeg ikke omstendighetene rundt hvordan du finner deg partnere, men.. du klassifiserer dem som one night stands, og det er akkurat det det er. One night. Om ikke en kjæreste, hva med en friend with benefits? Kanskje noe å ha i tankene. Kan umulig være spesielt vanskelig å finne seg som villig jente. (Ikke vondt ment på noen måte.) 1
hedhed Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Det jeg også tenker, men som jeg skrev over, hører jeg aldri noe mer fra gutter jeg ligger med, selv om jeg tydelig gir uttrykk for at jeg ikke ønsker noe mer enn sex fra dem. Kan virke som at en del gutter mister interessen med en gang de har fått det de vil ha...
Klatt Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg vil tro (jeg har aldri hatt et eneste one night stand) at det for mange handler litt om spenninga også. Ny jente hver helg. Det å plukke opp ei jente på byen og få henne med seg hjem, evt dra hjem til henne. Langt i fra alle gutter som er interessert i noe fast "sexforhold", selv om de i ny og ne drar ei jente med seg hjem. Tror egnetlig rett og slett at du har truffet feil type gutter, for å være helt ærlig. Det er mange av oss som er idioter.. Ikke hør på alt de sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå