AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg jobber på en matbutikk, og vi skal ha julebord (ut og spise på en restaurant bl.a) snart. Jeg har aldri vært på julebord før, og lurer veldig på hva jeg skal ha på meg... Hvor pyntet er det vanlig å være? Kom gjerne med bilder! Anonymous poster hash: 4a1fd...a12
Rosewood Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 En fin kjole (ikke fort kort og utringet) fine smykker og høyhælte sko, kan ikke slå feil 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Takk! Tenkte på kjole, ja Men er veldig usikker på hva slags.. Jeg går aldri på byen eller noe slikt, så jeg har egentlig ikke pyntet meg annet enn til jul og 17 mai de siste årene. Nesten litt flaut... Hvor selges fine kjoler, som ikke koster veldig mye? (Maks en tusenlapp helst) Anonymous poster hash: 4a1fd...a12
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har kjøpt meg flere nye, fine kjoler på Zalando i det siste. Der kan du sortere på pris, så du bare får opp de innenfor en viss prisklasse. Jeg tenker at julebord ikke trenger å være stivpyntet, men en bukse og pen topp eller en enkel kjole. Anonymous poster hash: c6db9...fa0
Gjest Lille-pus Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg tenker at noe slikt som denne kanskje kan være noe... Sort er alltid trygt, men den burgunderrøde synes jeg også er flott. Og er du så liten at du kan smyge deg inn i str. 32 så finnes den også i rødt, men bare i str. 32 ser det ut som. Prisen er også veldig grei Kos deg på julebordet, det kan fort bli veldig hyggelig med gode kolleger
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Ville nok unngå veldig høg splitt eller kort kort kjole. Husk: du skal ut og ete med andre butikktilsette, ikkje på oscar-utdeling eller disco. Kva med http://www.zalando.no/naketano-pitz-ii-jerseykjole-gra-2na21c00y-811.html eller http://www.zalando.no/people-tree-lauren-hverdagskjole-rod-pt121c01x-302.html eller http://www.zalando.no/anna-field-jerseykjole-sort-an621c0ai-q00.html Anonymous poster hash: 6f8d3...e9f 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Så lite som mulig, skal jo uansett knulles etterpå. Anonymous poster hash: 47918...6da
Gjest Yellowrose Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Kne lang kjole eller skjørt er jo helt greit Du kan jo forhøre deg litt med kollegaene dine hva kleskoden er. Men det er koselig å pynte seg når en skal på Julebord, synes jeg!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Ville nok unngå veldig høg splitt eller kort kort kjole. Husk: du skal ut og ete med andre butikktilsette, ikkje på oscar-utdeling eller disco. Kva med http://www.zalando.no/naketano-pitz-ii-jerseykjole-gra-2na21c00y-811.html eller http://www.zalando.no/people-tree-lauren-hverdagskjole-rod-pt121c01x-302.html eller http://www.zalando.no/anna-field-jerseykjole-sort-an621c0ai-q00.html Anonymous poster hash: 6f8d3...e9f Av de tre der, var det bare den nederste som er julebordsantrekk! TS, på julebordet skal menn stille i dress, og kvinnene skal pynte seg, fortrinnsvis i kjole. Det er den ene gangen i året vi får se våre kolleger i en annen setting, og det anses positivt å pynte seg! Ikke galla for all del, og ikke trashy eller FOR sexy. Men litt sexy og litt glam skal det være. Anonymous poster hash: b33ed...141 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Ta noe som er lett å få av, du vet åssen det blir...............Anonymous poster hash: 4ed8b...8c3
Alja Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Et highwaist skjørt som går til rett over knærne med en burgunderrød, blå eller sort (litt julefarger) pen bluse i tynt stoff som du stapper oppi skjørtet. Så kanskje sorte strømpebukser og høye heler, og en fin bolero eller dressjakke. + bling bling. Perfect outfit. For eksempel dette, bare litt lengre skjørt og mindre gjennomsiktig bluse. Edit: Personlig syntes jeg rødt er veldig standard og typisk. Skill deg litt ut med andre julefarger. Endret 20. oktober 2013 av Alja91
Alja Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) . Endret 20. oktober 2013 av Alja91
FantasDick Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Av de tre der, var det bare den nederste som er julebordsantrekk! Anonymous poster hash: b33ed...141 Enig. Jeg ville valgt en lang nok kjole uten for mye utringning, i en farge du liker. Jazz opp med pumps, en fin clutch, statementsmykke -ringer eller -ørepynt, litt ekstra sminke og en festfrisyre. Litt glitter er lov. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 Et highwaist skjørt som går til rett over knærne med en burgunderrød, blå eller sort (litt julefarger) pen bluse i tynt stoff som du stapper oppi skjørtet. Så kanskje sorte strømpebukser og høye heler, og en fin bolero eller dressjakke. + bling bling. Perfect outfit. For eksempel dette, bare litt lengre skjørt og mindre gjennomsiktig bluse. Edit: Personlig syntes jeg rødt er veldig standard og typisk. Skill deg litt ut med andre julefarger. Stilig! Rødt er kanskje ganske standard, men det er jo litt kos med julefarge, da! Jeg syns ihvertfall at outfiten var stilig og vil se om jeg kan prøve meg på noe lignende selv (men da selvsagt uten hvit bh og flekkete spraytan i fjeset). Anonymous poster hash: 6f8d3...e9f 2
Djungelvrål Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Hvorfor kan man ikke ha kort kjole på et julebord? Mye merkelig her på KG! 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #16 Skrevet 20. oktober 2013 Så lite som mulig, skal jo uansett knulles etterpå. Anonymous poster hash: 47918...6da Ja, 8 coop-damer fra Otta kan nok "get ganske jiggy with it".. Anonymous poster hash: 6f8d3...e9f 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #17 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ville gått for kjole på et julebord. Skjørt eller svart bukse med pen topp til blir for kjedelig - synes iallfall jeg da! Synes også man kan velge om man vil gå i kort kjole eller ha litt utrigning - folk kler forskjellige ting. Men en fin regel er å enten vise ben - eller vise kløft - ikke begge deler samtidig Folk kler jo også veldig forskjellige kjole-fasonger og farger til hud og ansikt, så vil anbefale deg å oppsøke noen butikker og prøve forskjellige kjoler og farger. Prisklasse kan også variere fra folk til folk. Selv er jeg ganske høy med små pupper, så jeg liker å ikke vise utrigning, men heller vise litt ben. Farger som kler meg er svart, blått, lilla, rødt - i stedet for duse farger så beige, grått, hvitt og pastellfarger. Men dette blir utrolig individuelt! Anonymous poster hash: fabdd...657 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #18 Skrevet 20. oktober 2013 Du kan helt klart ha kort kjole på julebord, som eksempelet over her. Bare husk på at trusen din aldri, aldri må synes, så om du planlegger å drikke endel - gå for noe lenger! Ingenting mer trashy enn fulle damer der skjørtet har krøpet litt for langt opp... Husk sko som du klarer å gå i - det er særdeles trashy med kvinner som ikke går pent med høye hæler - da er det bede å gå for lavere hæl. Og husk; viser du mye ben, må du vise lite annet. En kort kjole bør være tekkelig oventil! Anonymous poster hash: b33ed...141
Alja Skrevet 20. oktober 2013 #19 Skrevet 20. oktober 2013 Stilig! Rødt er kanskje ganske standard, men det er jo litt kos med julefarge, da! Jeg syns ihvertfall at outfiten var stilig og vil se om jeg kan prøve meg på noe lignende selv (men da selvsagt uten hvit bh og flekkete spraytan i fjeset). Anonymous poster hash: 6f8d3...e9f Det er i alle fall en sikker vinner. Det er stilig, classy og veldig pent. Du kan ha et helt enkelt skjørt og en helt enkel topp, og piffe hele antrekket opp med tilbehør. Dessuten ser det veldig stilfult, rent og enkelt ut:)
Alja Skrevet 20. oktober 2013 #20 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Hvorfor kan man ikke ha kort kjole på et julebord? Mye merkelig her på KG! Jeg ser for meg at lårkort har en høyere nattklubbfaktor. Bruker alltid lårkort når jeg skal ut på byen å danse og feste, mens om jeg skal i selskap eller julebord feks bruker jeg alltid til knærne. Edit; Det er dessuten veldig fort gjort at lårkort blir til HÅRkort iløpet av en kveld med masse prosenter. If you know what I mean. Endret 20. oktober 2013 av Alja91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå