Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Karl-Ove
Skrevet

I helgen sendte jeg to klatter ladning over hodet på min kone, mens den siste traff henne midt i bakhodet. Ikke veldig populært, men jeg er ikke vant til at det går så langt avgårde. Vanligvis havner det på korsryggen hennes.

Men det har vært en liten pause nå, så trykket hadde tydeligvis bygd seg opp.

:kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha ja. . . :ler:

Skrevet

Jeg går vanligvis 4-5 km. Nå på lørdag, i det fine været, gikk jeg, og delvis løp, nesten 10 km. Men da ble jeg ganske sliten.

Gjest Ethereal
Skrevet

bra, Sandman :hoho:

Til gjest: Wanksta' :o ?

Skrevet
Jeg går vanligvis 4-5 km. Nå på lørdag, i det fine været, gikk jeg, og delvis løp, nesten 10 km. Men da ble jeg ganske sliten.
:klappe:
Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho: Flink du Sandman

Skrevet

Dette vil jeg vite litt mer om...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg for min del burde gått mye mer. Jeg går bare til og fra bussen på vei til og fra jobb. Men før - etter brystkreftoperasjonen min, DA var jeg flink da, og gikk et par timer hver kveld..... Det skal jeg begynne med igjen. lårene mine har dessverre begynt å bli bulkete....... :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg går rimelig langt, men aldri over grensen.....

Skrevet

I stad gikk jeg til butikken og hjem igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Karl-Ove:

Eh, ok. Hyggelig.

Skrevet

Etter påske har jeg vært mye syk, så det har ikke blitt så mye gåing, men jeg regner med å begynne igjen denne uka. Pleier å gå 5-7 km.

Jennifer

Skrevet

jeg er kappgjenger så jeg går nesten en mil på hver trening.....men det er fristende å løpe....det må jeg innrømme....

Skrevet

Jeg går mye mellom stua og do...teller det?

Skrevet

Som regel bare fram og tilbake til bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...