AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Pusser opp huset og skal ha nye møbler i stuen. Har lyst på et grovt cottage inspirert spisebord. Må eg ha resten av møblene i samme stil. Kan eg kombinere med mer moderne stil( sofa og sofabord++)? Evt link til bilder på gode eksempler? Anonymous poster hash: 2a6e8...62d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Selvsagt kan du kombinere! Kjøp det du liker best, og som du synes passer sammen. Jeg er ikke så kjent med hvilke begreper som blir brukt innen interiør, da jeg liker "min stil", men kanskje www.lindevegen.no kan være noe sånn som du tenker? Anonymous poster hash: 46a4e...a47
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Pusser opp huset og skal ha nye møbler i stuen. Har lyst på et grovt cottage inspirert spisebord. Må eg ha resten av møblene i samme stil. Kan eg kombinere med mer moderne stil( sofa og sofabord++)? Evt link til bilder på gode eksempler?Anonymous poster hash: 2a6e8...62d Det er klart du må ha resten av møblene i samme stil. Om alt er i samme stil, skaper du et flott, tidløst inntrykk. Stilrent, kalles det. Furustilen er ett eksempel. Nei for all del, mix og bland. Det viktigste er å tenke på at ting skal passe sammen likevel. Det må være kontraster mellom materialer, utseende (slankt, enkelt, blankt vs klumpete, matt, snirklete) og farger. Anonymous poster hash: d875f...870 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Ser mindre "rotete" ut dersom det er i samme stil Anonymous poster hash: 671eb...65e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Ser mindre "rotete" ut dersom det er i samme stil Anonymous poster hash: 671eb...65e Ser furustilen mindre rotete ut enn en vel sammensatt mix? Så lenge man legger litt sjel i det, ser det mye bedre ut enn ting i en serie for eksempel. Vi har et antikt skatoll sammen med en helt enkel mørkegrå sofa med stålben og retrolampe. Anonymous poster hash: d875f...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå