Gå til innhold

Tone kritiserer Miley....(!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tone er da superclassy i forhold til Miley.

• Liker 7
Skrevet

Snarere "rette rævva til å shake" :fnise:

Anonymous poster hash: f10bb...d8e
Skrevet

Hvorfor skal man i det hele tatt trykke hennes mening om Miley? *snork*

• Liker 17
Skrevet

Er det mulig?! var min første tanke.

Anonymous poster hash: cfbf2...d64
Skrevet

Hehe...det var ikke bar jeg som bet meg merke i det, nei?
Nå har ikke Tone gått like langt som Miley, men dog..

Skrevet

Hvorfor skal man i det hele tatt trykke hennes mening om Miley? *snork*

Fordi hun fremstår som en stor hykler. Ikke fordi hennes mening om en eller annen artist er interessant i seg selv.

Anonymous poster hash: 931ca...f00

• Liker 8
Skrevet

Fordi hun fremstår som en stor hykler. Ikke fordi hennes mening om en eller annen artist er interessant i seg selv.

Jeg mente hvorfor noen har giddet å forhøre seg om hennes mening in the first place.

• Liker 6
Skrevet

Og de som bryr seg om hva denne ikkepersonen måtte mene om noe som helst er...?

• Liker 1
Skrevet

Miley-debatten igjen. Synes nesten synd på folk som får trusa i tvist over slike ting. Den ene siden roper "hore", den andre "hun kan gjøre som hun vil" og i mellomtiden ler Miley hele veien til banken.

Om hun ble ignorert, ville hun til slutt forsvinne.

• Liker 7
Skrevet

Miley Cyrus virker egentlig ganske søt og gøyal, på tross av at musikken hennes suger kastrert hesteballe. Tone Damlie, derimot, virker verken søt eller gøyal...og musikken hennes suger akkurat like mye hesteballe, kanskje hakket mer til og med (norwenglish i tillegg).

Konklusjon: Miley > Tone

• Liker 13
Skrevet

Jeg synes begge to er irriterende, siden de virker til å ha ekstremt stort behov for oppmerksomhet. Så for meg er de egentlig ganske like...

Anonymous poster hash: d5279...e62
  • Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Miley-debatten igjen. Synes nesten synd på folk som får trusa i tvist over slike ting. Den ene siden roper "hore", den andre "hun kan gjøre som hun vil" og i mellomtiden ler Miley hele veien til banken.

Om hun ble ignorert, ville hun til slutt forsvinne.

Jepp!

Ignorer hele kvinnemennesket.

Skrevet

Tone er vel bare ute etter litt oppmerksomhet hun også, siden hun nettopp har sluppet en ny låt. Alle skjønner at dette bare er tøv fra hennes side.

Anonymous poster hash: 829fe...551
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

De får oppmerksomhet begge to. Nakenhet selger.

Pengene ryr inn :P

Skrevet

Ikke en stor hykler, med tanke på at hun ikke har gjort noe som er i nærheten av det Miley holder på med.. men litt hyklerisk ja.

Anonymous poster hash: c3b98...552

Skrevet

''- Skal konkurrere med Rihanna og Lady Gaga''

«Å lage ein video som ikkje får oppmerksomhet, blir rett og slett som å kaste peng ut av vindauge. Når ein leve av musikken sin leve ein nemlig delvis av oppmerksomhet. Det e eit valg eg har tatt og eit spel eg e med på. Det gjer meg verken naiv, billig eller dum.»

23-åringen understreker også at selv om markedet hennes er Norge, er konkurransen internasjonal, og hun skal konkurrere med musikkstjerner som Rihanna (23), Beyoncé (30) og Lady Gaga (25).

«Problemet e at når eg skal konkurrere med desse verdensstjernene, så vil noken av mine medsøstre her heime at eg skal følge 'norske speleregla'. Det blir som å sende RBK iført lakksko inn på bana mot Barcelona. Det funka dårlig,» skriver Damli Aaberge.

Kilde: http://www.kjendis.no/2012/02/02/kjendis/look_back/tone_damli_aaberge/ingeborg_heldal/trine_sollie/20043254/

HAHAHAHAHAH. :fnise::fnise: Konkurrere med lady gaga og Beyonce liksom? Tror ikke hun er helt der. Har dere forresten hørt den nye singelen: ''In a peeerrfect wooorld.'' Haha. Jadda.. Nå får lady gaga og Beyonce stor konkurranse. :fnise::skratte:

Anonymous poster hash: 84463...308

• Liker 8
Skrevet

Ingen kommentarer på bloggen hennes? Er ikke det rart? Har hun sperret for kommentarer?

Anonymous poster hash: b77e0...a19
Skrevet (endret)

23? Hun er da 26! Født i 87. Teit når avisene skriver at de er yngre enn de er. Kvalm er hun uansett og stemmen suger så det er klart hun må selge kroppen sin skal hun få inn noe gryn. Så hun er faen ikke noe bedre enn Miley. Synger like dårlig

Anonymous poster hash: cd6b9...e8b

Innlegget er ryddet for hets.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...