AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Vanligvis drikker jeg veldig lite. Sist jeg drakk litt alkohol er ca. et halvt år siden. De siste par ukene har jeg drukket veldig ofte og "mye". Jeg tåler generelt lite alkohol, og drikker til jeg kjenner at jeg har fått nok. Jeg har nå helt tilfeldig oppdaget at det er veldig ømt der hvor leveren ligger. I midten av ribbeina, samt nedover mot høyre side. Kun når jeg klemmer forsiktig, aldri smerter ellers. Tok leverprøver for en kort tid siden, og de var veldig fine, og lå i det lavere skiktet av hva som er "normalen", noe som er bra. Kan ømheten komme av at leveren ikke er vant med "så mye" alkohol? Anonymous poster hash: 22102...86a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Dytter Anonymous poster hash: 22102...86a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Dytter Anonymous poster hash: 22102...86a Jeg har opplevd ett par ganger etter ei kraftig fyll at jeg har blitt øm slik du beskriver. Jeg kan dessverre ikke forklare deg det du egentlig lurer på, men jeg kan i det minste fortelle at det er flere som har blitt øm slik du beskriver. De gangene jeg har tatt blodprøveprofiler hos lege har jeg alltid hatt normale verdier godt innenfor referanseverdiene. Anonymous poster hash: 87284...86a 1
Gjest Audiot Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Jeg blir også veldig øm i høyre sia etter å ha vært på fylla i ei uke eller mer. Går over etter noen dager. Leverprøvene mine er lett forhøyet. Endret 20. oktober 2013 av Audiot
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Takk for svar, godt å høre at jeg ikke er alene. -TS Anonymous poster hash: 22102...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå