Anciol Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Nå er det 3 gangen de går på byen uten meg, bror min hadde sett de på byen fikk bilde og alt, sitter nå ganske fortvilet med tårer i øynene.!
Nysjerriggutt Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Så trist å høre. Føler med deg Men ja det hadde kanskje vært en ide og bytte venner? Gutt 18
Anciol Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2013 Vurderer sterk det, men det er så forbanna smertefullt fordi jeg har kjent de jentene i over 20 år, (er nå 30). Så det er ikke så enkelt 1
OppNedPåAlt Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Åh, been there. Føler med deg. Uansett hvor mye mine "venninner" såret meg og gjorde alt uten meg også skjulte det, klarte jeg ikke å gi slipp på de. Helt til jeg flyttet, fikk nye venner og innså at de gamle venninnene mine var umodne dramaqueens som aldri kom til å vokse opp... Jeg treffer de når jeg er hjemme, sier hei, tar en kaffe, men hver gang så er jeg også utrolig glad for at jeg klarte å kutte de ut :-)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg flyttet til en anne del av kommuna vi bor i, og føler jeg sklir bare mere og mere vekk fra mine venninner. Men her jeg bor er det umulig å finne nye. Er alltid jeg som må besøke de, de gidder jo sjeldent å stikke hit. Da besøker de heller ei venninne som bor nærmere. Kjedelig Anonymous poster hash: 2efc1...16f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg skjønner godt hvordan det føles. Det høres kanskje litt barnslig ut, men jeg ville ha funnet meg noen andre å henge med, og gått ut på byn, og så ikke lagt skjul på at du gjorde noe gøy uten dem. Ligge ut bilder på facebook, eller skrive på statusen at dere gikk ut. En annen ting... hvis du vurderer å finne nye venner, sier ikke det litt om hvor vennskapet er nå? Anonymous poster hash: 1f688...9e6
fuksia Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Huff, kjenner følelsen, det er ikke noe gøy. Jeg synes helt klart du bør prøve å få noen nye venner! Du trenger jo ikke nødvendigvis droppe de vennene du har nå om du ikke vil, men heller gjøre ting uten de. Men har du snakket med vennene dine om hvorfor de ikke snakker med deg når de skal ut? Det kan jo være at det er en misforståelse.
Alauda Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Baserer du tanken på å bytte venner på denne enkeltstående opplevelsen eller pleier det å være sånn? Kanskje de havnet impulsivt på byen, og deres første tanke ikke var å ringe deg for å få deg med. Ingen grunn til å bli sår i så fall - med mindre det er slik hver gang. Uansett er det selvfølgelig en fordel å ha flere venner og ikke basere hele sitt sosiale liv på et par stykker.
Anciol Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Baserer du tanken på å bytte venner på denne enkeltstående opplevelsen eller pleier det å være sånn? Kanskje de havnet impulsivt på byen, og deres første tanke ikke var å ringe deg for å få deg med. Ingen grunn til å bli sår i så fall - med mindre det er slik hver gang. Uansett er det selvfølgelig en fordel å ha flere venner og ikke basere hele sitt sosiale liv på et par stykker. Det har skjedd 2 ganger før denne og de har ikke inivtert meg heller når de har hatt hjemmefester. Det dreier seg om 5 andre jenter. Endret 20. oktober 2013 av Anciol 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Det har skjedd 2 ganger før denne og de har ikke inivtert meg heller når de har hatt hjemmefester. Det dreier seg om 5 andre jenter. Dette er ikkje vennene dine. Iallefall ikkje frå deira synsvinkel. Mest sannsynleg så ser dei berre på deg som ein som ikkje er i dei indre rekkene... Anonymous poster hash: db186...643
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Har hatt denne følelsen mange ganger jeg også. Det som hjelper er å forholde seg til "venner" og ikke "vennegjenger" om du forstår forskjellen. Jeg har ingen vennegjeng, har ikke hatt det på flere år. Men jeg har venner. Tror jeg i hvert fall. Har også prøvd å bli mer kjent med noen i en såkalt "vennegjeng". Senest forrige helg opplevde jeg å ikke føle meg inkludert da de fant på noe uten meg. Anonymous poster hash: 501a2...c9e 1
kareen Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Kan det være at du har gjort noe de ikke liker? De er tydeligvis enige alle fem om at de ikke vil ha deg med? Jeg bare spør fordi vennegjengen min opplevde dette fra den andre siden, vi måtte bare kutte ut hun ene fordi hun var sykt egoistisk, manipulativ og stjal fra oss. Sier ikke at du er sånn da. Ofte er jenter bare uhyggelige i grupper
Anciol Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #14 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Kan det være at du har gjort noe de ikke liker? De er tydeligvis enige alle fem om at de ikke vil ha deg med? Jeg bare spør fordi vennegjengen min opplevde dette fra den andre siden, vi måtte bare kutte ut hun ene fordi hun var sykt egoistisk, manipulativ og stjal fra oss. Sier ikke at du er sånn da. Ofte er jenter bare uhyggelige i grupper Jeg var i en annen by i 5 år, men vi skrev og holdt kontakten. Så det kan det ikke være. Jeg drikker mindre enn venninnene mine, er aldri full på byen, men klar i toppen. Og jeg har måtte roe en av de ned fordi hun gikk berkserk og klådde på gutter på gulvet. Hun jeg roet, har alltid vært misunnelig på meg fordi jeg hadde alt hun aldri fikk som f.eks Hund, katt, storebror og lillesøster. Kanskje det er henne som er ute med renker, og sier til de andre at jeg ikke kan eller vil gå på byen. og at storebroren min avviste hennes tilnærmelser på byen en tid tilbake. Endret 20. oktober 2013 av Anciol
kareen Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg var i en annen by i 5 år, men vi skrev og holdt kontakten. Så det kan det ikke være. Jeg drikker mindre enn venninnene mine, er aldri full på byen, men klar i toppen. Og jeg har måtte roe en av de ned fordi hun gikk berkserk og klådde på gutter på gulvet. Hun jeg roet, har alltid vært misunnelig på meg fordi jeg hadde alt hun aldri fikk som f.eks Hund, katt, storebror og lillesøster. Kanskje det er henne som er ute med renker, og sier til de andre at jeg ikke kan eller vil gå på byen. og at storebroren min avviste hennes tilnærmelser på byen en tid tilbake. Høres ikke ut som særlig gode venninner. Et spørsmål man må stille seg er om det er bedre med mange dårlige venner enn et fåtall gode venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå