AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Trenger hjelp av dere som er flinke på teknologi! Sambo og jeg har iphone. Min ligger alltid i lomma mi. I det siste har han begynt å nevne detaljer fra mine whatsapp samtaler og mine hotmail-meldinger. Han har ikke mine passord. Finnes det en app han har, tror dere? Eller kanskje det bare er tilfeldig..Anonymous poster hash: 775f6...4a2
Gjest Malanthor Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Mest sannsynlig har vel passordet ditt. Mange måter han kan ha fått det på. Er selfølgelig mulig at han har puttet et program på mobilen din som foreks lagrer hva enn du typer på den eller lignende. Er mange måter og gjøre noe slikt på, men jeg holder meg ærlig talt ikke oppdatert på den fronten lenger. Du kan jo google hvordan stjele password og lignende og se hva som kommer opp.
Gjest Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Har du prøvd å spørre han hvor han har opplysninge fra? Du kan jo lage en felle for han. Lag en nettbassert epost, og send post til deg selv. Skriv noe konspiratorisk. Vær bevisst på at du ikke nevner det med et ord. Det burde vel også la seg gjøre å "lese av" telefonen etter eller annet sted og avsløre eventuelle spionprogram som finnes i den. Men bytt nå i hvert fall passord!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Takk for svar! Men kan jeg se det et eller annet sted på mobilen min? Verken han eller jeg har noe skjule (håper jeg) så egentlig tror jeg ikke at han spionerer. Kanskje han har tittet på mobilen mens jeg var i dusjen?Anonymous poster hash: 775f6...4a2
Gjest Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Takk for svar! Men kan jeg se det et eller annet sted på mobilen min? Verken han eller jeg har noe skjule (håper jeg) så egentlig tror jeg ikke at han spionerer. Kanskje han har tittet på mobilen mens jeg var i dusjen?Anonymous poster hash: 775f6...4a2 Det må jo ligge programmer i mobilen om han har installert noe spywere som sender kopi av alt til han. Ellers får du som nevnt bytte passord, i fall han har snappet det opp. Bytt til noe som ikke kan kobles med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå