Gå til innhold

Hvordan opplever du singeltilværelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever du tilværelsen som enslig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som fordeler og ulemper.

• Liker 2
Skrevet

Jeg opplever det ensomt. Har vært singel i to mnd nå, og kjeder meg halvt ihjel :P Møtte en fyr i går da, og koste meg, men han dro i dag morges. Og nå skulle jeg ønske han var her i kveld også.

Anonymous poster hash: 4b021...673
  • Liker 1
Skrevet

Helt supert, men det er himla vanskelig å klø seg sjøl på ryggen!

• Liker 8
Skrevet

Jeg trives best som singel. Jeg liker ikke forpliktelser og føler meg fanget når jeg er i forhold. Men selvfølgelig, møter jeg drømmemannen så får vi se hva som skjer! Men frem til han dukker opp har jeg det ikke travelt.

Skrevet

Stort sett: Helt greit, og definitivt mye bedre enn å være i et forhold som ikke fungerer. Jeg styrer de fleste sidene ved livet mitt helt selv, og trives veldig godt med det. Det er selvsagt veldig slitsomt å administrere hverdagen med barn og jobb og masse andre ting, men jeg er heldig og har noen gode støttespillere rundt meg.

Og så skal jeg være ærlig og si at noen ganger er det utrolig trasig å ikke ha en partner, og det er jævlig når barna skal til faren sin i høytider, og det er kjipt å ikke ha en armkrok når man trenger det som mest.

Men jevnt over er livet bra!

• Liker 1
Skrevet

Ble singel måned siden, sitter igjen med en hund og et steinhardt master studie. Og ingen til å avlaste meg. Vanesak :-)

Og selv om jeg sitte alene en lørdags kveld, og egentlig har kjempelyst på besøk, så er det ti ganger bedre enn å sitte sammen med en jeg ikke har lyst å være sammen med.

Akkuratt nå løper følelsene mine løpsk, slike følelser som spenning og begjær, og det digger jeg :-)

Skrevet

Både og. På en måte savner jeg å ha en partner som ER der, for meg og sammen med meg, både når livet er morsomt og når det butter litt i mot. På den annen side så er det veldig fritt å være singel. Jeg bestemmer hva jeg skal spise, når jeg skal komme hjem fra jobb, om jeg skal reise bort og for den del hva jeg skal se på TV (og når) uten å måtte konferere med partner om det passer for ham også.

Har merket at i perioder der jeg har hatt kjæreste så har jeg etterhvert følt meg litt småstressa av å måtte ta hensyn til ham hele tida.

Så...tja, trives egentlig greit som singel, men ser at det er fordeler med å ha en partner også.

• Liker 2
Skrevet

Jeg trives som singel stort sett. Akkurat nå kan jeg innrømme at det hadde vært deilig å ha noen der, er midt i eksamenstiden og har ikke tid til å prioritere venner hele tiden, så hadde vært koselig å ha noen på kvelden. Hadde også vært kos å hatt en jeg kan ha med på ting som prioriterer meg, men igjen da må jo jeg prioritere han og akkurat nå vil jeg ikke det.

Skrevet

Fælt. Kan ikke si annet enn at jeg er laget for å være med noen, som singel blir det for mye usikkerhet og ensomhet. Men jeg har ikke mange venner så det påvirker nok!

Anonymous poster hash: 0203c...539
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg opplever det ensomt. Har vært singel i to mnd nå, og kjeder meg halvt ihjel :P Møtte en fyr i går da, og koste meg, men han dro i dag morges. Og nå skulle jeg ønske han var her i kveld også.

To måneder er vel ingenting å klage over. Hvis du kjeder deg halvt ihjel nå allerede, kommer du til å dø før sommeren :fnise: . Jeg har vært singel siden forrige årtusen. Man venner seg til alt.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Akkurat nå er det godt å være alene. Samtidig vet jeg at det beste livet for min del er i et godt, rolig og stabilt forhold med plass til begge. Det ble slutt med kjæresten for drøye to måneder siden og jeg er fortsatt ambivalent mtp bruddet og greier ikke tenke at det vil bli noen ny mann i mitt liv. Å lese her inne om krav, nettdating og alle forhold som går i oppløsning gjør meg enda mer desillusjonert på at det er mulig å stole på noen, og virkelig finne tonen med ett og samme menneske livet ut.

Så jeg kommer nok til å være singel lenge.. Synd, for jeg drømmer egentlig om mann og barn.

Skrevet

Er absolutt fordeler, men savner nærhet og intimitet.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Skikkelig dritt :P Savner kos, nærhet, følelsen av å være forelska, sex.. ja, egentlig alt kjærestepar gjør og har sammen savner jeg. Hater å være singel.

Endret av Mortem
Skrevet
Hater og elsker å være singel. For det meste hater jeg det, men det er greit og ikke ha noen forpliktelser i en så ung alder.
Skrevet (endret)

Med hva?

Ulempen er at ingen kan motivere en til å gjøre noe man ikke gidder på egenhånd.

Eller kanskje mer at ingen gjør det man ikke gidder å gjøre selv.

Som singel blir jeg ekstremt "rasjonell" sånn sett.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg er singel kan man si i nesten 2 mnd...men det føles mye lengre enn det...var i forhold da vi bare bodde sammen men levde ikke sammen..:( det er deilig nå å bo alene og jeg elsker det..har ikke lyst å forandre på det men samtidig savner jeg person jeg kan stole på, som kan gi meg klem og støte meg i vanskelige situasjoner og ikke minst kos og intimitet..Jeg tror at det er det verste .

Skrevet

Hehe håper ikke jeg må vente så lenge :O hvis det blir noe av denne flørten jeg holder på nå, så har jeg kanskje kjæreste innen nyttår? :-P får se får se! Haha

To måneder er vel ingenting å klage over. Hvis du kjeder deg halvt ihjel nå allerede, kommer du til å dø før sommeren :fnise: . Jeg har vært singel siden forrige årtusen. Man venner seg til alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...