Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Du synger bra. :)

Anonymous poster hash: 4137b...cfb
  • Liker 1
Skrevet

Bra er det ikke, men det kan bli bedre hvis du tar timer! :)

Anonymous poster hash: 82363...b79
  • Liker 4
Skrevet

Nja, litt kanskje, men liker "hesheten" i stemmen din, eller hva jeg nå skal kalle det(har ikke peil på musikk, bare så det er sagt!). Synes absolutt ikke du skal slutte å synge for å si det sånn:)

Anonymous poster hash: 5b178...c32
Skrevet

virkelig..? takk!

ja.. har vurdert å ta sangtimer, men så tenker jeg at jeg sikkert aldri kommer til å bli flink anyways :/

Anonymous poster hash: 23520...5c9

Skrevet

Nja, litt kanskje, men liker "hesheten" i stemmen din, eller hva jeg nå skal kalle det(har ikke peil på musikk, bare så det er sagt!). Synes absolutt ikke du skal slutte å synge for å si det sånn:) Anonymous poster hash: 5b178...c32

haha, det du kaller ''hesheten'' kommer vel av at jeg er syk.. :/

Skrevet

Det er vanskelig å si om du synger bra eller dårlig generelt ut ifra den sangen + at du bommer et par steder, men du har en fin klang i stemmen som er mer enn bare forkjølelse, dvs måten munnen din, pusterøret ditt, stemmebåndende, alt sammen er skrudd sammen på, gir deg muligheten til å lage toner som har veldig mange forskjellige frekvenser oppå grunntonen som igjen gjør at du høres veldig spesiell ut, og spesiell er bra. Og du er ikke tonedøv, du har gehør. Fortsett med dette!

• Liker 1
Skrevet

aaarh, det heter ikke å synge tonedøvt! Du kan være tonedøv og synge surt.

Men du høres bra ut når du synger :)

• Liker 3
Skrevet

haha, takk dere!

trodde jeg sang dønedøvt jeg..

Skrevet

tonedøvt*

Skrevet

Siden du spør etter ærlig mening... :)
Det er et absolutt potensiale i stemmen din, noen ganger klanger det ganske bra. Men det er også en del gjengangere av ''dårlige'' toner, hvor du bare ikke treffer bra på enden av en linje for eksempel. Men dette er jo noe du kan bli bedre på, ved å øve på overgangene mellom linjene og hva som passer i lag :)
Når det er sagt så syns jeg denne sangen ikke passer så veldig med stemmen din, den får ikke fram det beste, tror kanskje en sang med litt høyere toner ville vært bedre.

Anonymous poster hash: 753ea...34c
  • Liker 1
Skrevet

Syns det var fint, jeg :) Du har en egenart i stemmen :) Du bomma et par ganger, men det er ikke krise.

Anonymous poster hash: 24300...b67
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes du synger litt surt, men du kan sikkert bli bedre med sangtimer som de sier. Du har jo en veldig fin stemme. :)

Skrevet

Jeg synes det var noe ujevnt, men absolutt ikke det verste jeg har hørt. Du kan godt jobbe med diksjonen. Uttalen var litt "slapp" innimellom.

Gjest Mocchhaa
Skrevet

Åh, har lyst å høre mer!

Det er helt OK, men med litt øving så tror jeg det kan bli riktig så bra. Liker også den "hesheten" i stemmen din. Høres også ut som du ikke kjører helt på, om du skjønner? Legg litt mer kraft i når du synger kansje :)

Skrevet

Du trenger bare øving så sitter det nok.

Anonymous poster hash: 27532...489
Skrevet

Du må i hvert fall jobbe med intonasjon. Den er jævlig.

Anonymous poster hash: 0f2dc...62c
  • Liker 1
Skrevet

haha, takk dere!

Anonymous poster hash: 34ba8...24e

Skrevet

haha, takk dere!

Anonymous poster hash: 34ba8...24e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...