AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Hva syns dere? Hvilken aldersgruppe passer det for?Anonymous poster hash: 73565...2f8
Samaysa Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Kult om du er en pønker fra 70-tallet, kanskje. Anonymous poster hash: 3b228...bf9
Marie90 Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Synes ikke de er harry, bare veldig stygge.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Harry er det ikke, men tror jeg ikke kommer til å gå med det igjen (brukte dem gjennom VGS på nittitallet). Anonymous poster hash: 19052...4cf 1
Lea2 Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg synes at de er fine.. eller.. jeg ville nok heller kjøpt et par combat boots av et mindre hypet merke og som ikke "alle" har hatt eller har maken til. Gidder ikke å betale for en logo. Om jeg derimot finner de perfekte på alle måter, så betaler jeg for boots men ikke logo.
Greengrass Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Tenkte faktisk å kjøpe meg slike i vinter, fant dem til 1300 kr på nett, men heldigvis prøvde jeg dem i en skobutikk - og maken til stive og vonde sko! (Iallfall på mine føtter..) Så da sparte jeg de pengene! :D
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 De blanke støvleskoene er grusomt stygge, men ellers er de helt greie. Anonymous poster hash: faa08...942
Salmonella Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 De er vel ikke akkurat de netteste og mest elegante skoene men det er de som holder meg varme og tørre på føttene igjennom vinterhalvåret og det er det som er viktigst da kjenner jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Tenkte faktisk å kjøpe meg slike i vinter, fant dem til 1300 kr på nett, men heldigvis prøvde jeg dem i en skobutikk - og maken til stive og vonde sko! (Iallfall på mine føtter..) Så da sparte jeg de pengene! :D De må gåes inn, men når det er gjort er de utrolig gode å gå i og varer en evighet. Anonymous poster hash: 19052...4cf 2
Magnifique Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Hei. Jeg synes ikke de er harry, elle stygge. Men man må ha en viss stil for å kle dem, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 den typiske modellen syns jeg er harry. men jeg har sett flere klassiske modeller som er veldig fine. Anonymous poster hash: fa89d...aea
Gjest Gaea Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Liker ikke alle like godt, men Triumph i fargen cherry red må være drømmeskoene mine.
Gjest Vampen Skrevet 20. oktober 2013 #16 Skrevet 20. oktober 2013 Liker ikke alle like godt, men Triumph i fargen cherry red må være drømmeskoene mine. Ja, det er ikke verdens mest subtile sko, men jeg er veldig glad i mine. Til HI, jeg fikk mitt første par Doc Martens når jeg var 13, og har hatt mange utgaver i årenes løp. Det har blitt noen støvler siden den gang. Det er verken de mest elegante eller klassiske støvlene, men de er gode. God kvalitet som varier i en evighet, gode å gå i (når de er gått inn) og funker store deler av året. De har fått meg gjennom alt fra konserter og festivaler, til backpacking med minst mulig baggasje, turer, jobbing, kalde vintre, snø og regn. De overlevde til og med 60 minutter fyllevading rundt i strandlinja i ei gudsforlatt bygd i Irland. Og det er derfor jeg stadig vender tilbake til Doc Martens, ikke på grunn av merket. Om folk synes de er fine eller harry bryr meg ikke. De er gode og funksjonelle. Det eneste jeg har å utsette på dem er at de fungerer som skøyter når det er glatt. 2
Gjest Gaea Skrevet 20. oktober 2013 #17 Skrevet 20. oktober 2013 Ja, det er ikke verdens mest subtile sko, men jeg er veldig glad i mine. Aaah, fikk så lyst på dem etter du postet bilde i en eller annen tråd! Hadde ikke råd, og glemte av det frem til denne tråden. Så kom jeg på det igjen, fortsatt like dårlig råd, så jeg forblir vel ulykkelig skoløs en stund til.
Dricka Skrevet 20. oktober 2013 #18 Skrevet 20. oktober 2013 Synes de er drittøffe! Elsker dem! Har et par svarte i skinn. Har også veldig lyst på et par brune.
Gjest Vampen Skrevet 20. oktober 2013 #19 Skrevet 20. oktober 2013 Aaah, fikk så lyst på dem etter du postet bilde i en eller annen tråd! Hadde ikke råd, og glemte av det frem til denne tråden. Så kom jeg på det igjen, fortsatt like dårlig råd, så jeg forblir vel ulykkelig skoløs en stund til. Hahaha, godt jeg fikk smittet noen med galskapen! Jeg fallt nemlig helt første gang jeg så dem, og siklet på dem i mange måneder, mens jeg surret rundt på nett for å finne dem til en ok pris. Jeg syns nemlig prisen i de norske butikkene var noe stiv.
miramis Skrevet 20. oktober 2013 #20 Skrevet 20. oktober 2013 Syntes det er merkelig å se folk over 25 år med de (med mindre de har slik stil). De er helt greie i svart, har et par selv. Converse er styggere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå