AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er innadvendt, sjenert, usosial, langsur og alvorlig. Jeg kommer liksom bare på negative ting. Tenk om jeg må beskrive meg selv for noen. Høres jo ut som DEN kjerringa Anonymous poster hash: 5b275...a2a
Gjest Badebuksa Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Kanskje du er DEN kjerringa? Jeg er: Kreativ, musikalsk, kunstnerisk, nevrotisk, temperamentsfull, morsom, empatisk, fornuftig, smart, kjedelig, surrete, distré og kortlunta.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er litt innadvent, og bruker litt tid før jeg "varmer opp" til nye mennesker. Men jeg er morsom, lojal, fornuftig, super-nerd, kreativ, tempramentsfull, hevngjerrig, langsint og utspekulert:P Anonymous poster hash: a254a...4c9
Gjest Funky Punk Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Lojal, tålmodig, drømmende, ettertenksom, planleggende
Rosewood Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Surrehode, distre, snill, morsom, ikke alltid den skarpeste kniven i skuffa, veldig lett irritabel, pysete, følsom, konfilktsky, kakemoms, litt nuts, drømmende, reiselysten, lojal, utrolig utlålmodig Endret 19. oktober 2013 av Rosewood
Gjest Sebraen Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen 1
Gjest winston Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er humoristisk, optimistisk, impulsiv, utålmodig, tålmodig, blyg, tøff, pysete, lojal, rettferdig, omgjengelig, tolerant, bl.a.
Anciol Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Lojal, omsorgsfull, dyrevenn, empatisk, tordenvær (visst jeg blir ordentlig provosert), distre, klønete, trofast ,langsint , nerd deluxe, hjelpsom
Lea2 Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Sosial og blid enstøing med startvansker. Ler mye, sarkastisk/ironisk, optimistisk, pratsom, delvis konfliktsky, trives like bra alene som sammen med andre (må bare ha alenetiden min innimellom). Flink til å ignorere små problemer slik at de kommer susende og slår meg ut en gang i halvåret.
Gjest Riskjeks Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Innadvent, usosial, sjenert, tenkende, smart, reflektert, fornuftig, ansvarlig, kjedelig, rar, negativ/pessimistisk, utålmodig, lett for å bli sint/stresset, barnslig, egoistisk.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 I dårlige perioder når sykdommen herjer: deprimert, negativ, innadvent, usosial, snarsint (men ikke langsint), pessimist. I gode perioder: sprudlende, glad, positiv, utadvent, sosial, drømmende. Alltid: empatisk, snill, dårlig selvtillit, dårlig selvfølelse, selvkritisk.Anonymous poster hash: f8fac...bab
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 I dårlige perioder når sykdommen herjer: deprimert, negativ, innadvent, usosial, snarsint (men ikke langsint), pessimist. I gode perioder: sprudlende, glad, positiv, utadvent, sosial, drømmende. Alltid: empatisk, snill, dårlig selvtillit, dårlig selvfølelse, selvkritisk.Anonymous poster hash: f8fac...bab Wow, som om jeg skulle skrivd dette selv. Anonymous poster hash: 2e465...3ae
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 Spik spenna gæren. Litt mer spesifikt: Nysgjerrig, freidig, spydig, en smule arrogant, egoistisk, impulsiv, tidvis ganske hensynsløs, kan være korttenkt selv om jeg egentlig er ganske reflektert og tankefull, kunnskapssøkende, temperamentsfull, krass, utålmodig, kalkulerende og kynisk, overkreativ og temmelig uberegnelig. Anonymous poster hash: 756f0...c09
Gjest HerName Skrevet 19. oktober 2013 #14 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Snill, omsorgsfull, rolig, empatisk, kjedelig, utålmodig, pyse, redd for forandringer, innadvent, usikker, positiv, nysgjerrig, optimist, fornuftig, logisk og lojal. Endret 19. oktober 2013 av HerName
Gjest s@nd Skrevet 19. oktober 2013 #15 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Oi.. Hm.. Jeg er: Nysgjerrig, litt perfeksjonist (detaljert), rotekopp når det kommer til klær (...), litt innadvendt; har blitt mye mer utadvendt i løpet av de siste årene, snakkesalig, logisk, optimist, bekymringsfull, hjelpsom, klønete, surrete, forvirret, usikker, lat, musikalsk, drømmende, overanalyserer mye, osv. Lista er lang Jeg er kjent for å være den klønete, snille jenta som surrer, men likevel ser det positive i ting! Endret 19. oktober 2013 av s@nd
OppNedPåAlt Skrevet 19. oktober 2013 #16 Skrevet 19. oktober 2013 Åh, jeg tror jeg beskriver meg litt forskjellig fra hvordan andre hadde beskrevet meg. Fordi jeg tror jeg er: Morsom, tar lett på ting, easy-going, smart, gøyal, åpen, tilpasser meg lett omgivelsene, ukonsentrert, umotivert, gir sjeldent opp, hardfør, lett sosialt engstelig, mye følelser, drømmende, hengiven.... Det er det jeg kommer på i farta...
Gjest Crazycatlady Skrevet 19. oktober 2013 #17 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Innadvendt, sjenert, usikker, negativ, småsutrete til tider, empatisk, høflig, nysjerrig, drømmende, rastløs, laidback, livsnyter, barnslig, utradisjonell, tar laaaang tid å bli kjent med folk, har du derimot blitt kjent med meg så har du en trofast venn, selvstendig, kan være litt skeptisk til andre, kreativ (til tider), liker å lære og oppleve ting, dyrevenn, nerdete, sårbar, men samtidig tøff,kan være sta, tilpasningsdyktig. Endret 19. oktober 2013 av Crazycatlady
Gjest Toppris Skrevet 19. oktober 2013 #19 Skrevet 19. oktober 2013 Klumsete, kreativ, nysgjerrig, blid, sjenert, barnslig, også får jeg ofte høre at jeg er rar, så er vel det og, da.
Bjørn82 Skrevet 19. oktober 2013 #20 Skrevet 19. oktober 2013 Pålitelig, hjelpsom, rettferdig, åpen, ærlig, sær (På en ganske uskyldig måte) sta, smått litt hissig, tenker høyt, kan ikke stå i ro å snakke i telefonen.(Haaaaaater telefoner med ledning....Heldig vis er de snart utryddet) undrende, søkende og opptatt av utvikling. Så er jeg ganske snill også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå