aowi Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Heisann. Jeg spurte tidligere om denne fansy magerulla mi ... fant da ut at den trener mage, skuldre armer og rygg... fikk en ny reklame for denne i posten nå fra ellos. der står det at... om du trener 5 minutter om dagen så ser du fort resultat.... ...og da begynner jeg å lure... jeg har til nå brukt den annenhver dag.. ca 15 runder har jeg avansert til nå. er dritstøl dagen etterpå..... Er det bra for musklene å drive slik styrketrening hver dag? har lissom fått det for meg at det ikke er bra.. i hvertfall ikke samme musklene :klø: burde ellos skrevet noe annet? tar de, eller jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2004 #2 Del Skrevet 3. mai 2004 5 minutter hver dag gir i hvert fall ingen resultater... 15 kan vel hjelpe, men det er allikevel lite, veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. mai 2004 #3 Del Skrevet 3. mai 2004 Reklame, reklame, reklame.. Vi liker å høre at vi bare trenger å anstrenge oss i 5 minutter for å få drømmekroppen, vi liker ikke å arbeide, og dette vet Ellos og alle andre som skal selge noe i denne verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mai 2004 5 minutter hver dag gir i hvert fall ingen resultater... 15 kan vel hjelpe, men det er allikevel lite, veldig lite. den hjelper veldig veldig MYE jeg er kjempestøl og magen begynner å se flatere ut!! har brukt den i 2 uker .... annenhver dag..... Det jeg lurer på er om jeg kan gjøre dette HVER dag? eller er det skadelig for musklene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 3. mai 2004 #5 Del Skrevet 3. mai 2004 Hm..jeg bruker den mer enn 5 min per gang - pleier å ta tre runder på ca 3-5 min hver - så pause et par min, så på igjen på neste runde... gjør det ikke hver dag da.. Det er vel ikke noe mindre skadelig enn vanlig sit-ups...formoder jeg.. Men selv om jeg også har den magerullen, så tror jeg ikke helt på Ellos' reklamer nei - like lite ovebevisende som Tv-shops nye tannkrem/børste/file som gjør tennene hvitere Har du forresten målt livvidden og "magedybden/vidden" (eller hva jeg skal kalle det) før du startet med magerullen? Det har nemlig jeg gjort, så nå skal jeg se om denne "midjetreneren" (som den kalles via Ellos) funker! (skriver "treningsdagbok" i word) Har gått inn 1-2 cm tror jeg. Jeg kombinerer forresten magerullen med jogging om morningen - før jeg har spist (leste et sted at den beste tiden for å forbrenne mest mulig fett er mellom 7-9 om morningen fordi da forbrennes det rett fra fettlagrene), rundt 20-40 min et sted - så magerulleren når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er vel ikke noe mindre skadelig enn vanlig sit-ups...formoder jeg.. Men selv om jeg også har den magerullen, så tror jeg ikke helt på Ellos' reklamer nei - like lite ovebevisende som Tv-shops nye tannkrem/børste/file som gjør tennene hvitere Den tannbørsten tror jeg at jeg skal ha jeg tror jeg avanserer m hver dag jeg.... så kommer kanskje oppdateringer hvis jeg greier å sitte etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 3. mai 2004 #7 Del Skrevet 3. mai 2004 Hehe :D Lykke til! Kanskje det kommer oppdateringer fra meg også, får se hva som skjer med livvidden osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå