Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke første gangen heller at han glemmer å gjøre klart til meg. Utrolig irriterende! Hvordan løser man dette problemet? Erfaringer?

Anonymous poster hash: d4c56...1d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et godt tips: ikke gjør problem av bagateller.....så skal du se dere blir gamle i lag.

Anonymous poster hash: 8574b...dae
  • Liker 25
Skrevet

Hvorfor skal han gjøre klart til deg? Ingen krise om dolokket er oppe.

Men hvis du synes det ser pent ut å ha det nede, så kan du jo tipse han om det, men ikke forvent at han husker det!

Skrevet

Her har vi løst det slik at jeg anskaffet meg en pisk.

Så hver gang han lar dolokket stå opp, så får han fire slag på ryggen med pisken.

:sarkasme:

• Liker 8
Skrevet

Er det så vanskelig å ta doringen ned? Det er det siste jeg tenker på når jeg går på do. Om doringen er oppe, tar jeg det ganske enkelt ned. Får ikke vondt i fingrene. Om vi får besøk og jeg vil at det skal se fint ut, går jeg bare inn på do og legger doringen ned. Typen må hele tiden ta doringen opp, så hvorfor klage på at man må ta det tilbake? :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke dette, enten det er kvinner eller menn; Lokket er der for en grunn! Det skal lukkes så det ikke spruter bakterie-vann fra dassen utover hele jævla badet! Faens amøber som ikke klarer å skjønne dette da.

Anonymous poster hash: e380d...77b
  • Liker 28
Gjest Keikolina
Skrevet

Bruker foten og dytter det ned, 0 stress

Skrevet

Du bør skaffe deg en melding elsker umiddelbart og donere din nåværende kjæreste sine eiendeler til byens løse fugler.

Eller.... slutte og lage problemer av bagateller.

• Liker 2
Skrevet

DUMP HAN! Hva slags menn er det som ikke tar ned dolokket!?? Dette er en alvorlig sak, som selvsagt skal få alvorlige konsekvenser!

Anonymous poster hash: 85f88...f36

• Liker 2
Skrevet

Her har vi løst det slik at jeg anskaffet meg en pisk.

Så hver gang han lar dolokket stå opp, så får han fire slag på ryggen med pisken.

:sarkasme:

Enkelte menn ville i så fall aldri ha lokket ned dolokket hvis du hadde kjørt den fremgangsmåten :P

Anonymous poster hash: fffc6...600

Skrevet

Bruker du å gjøre det klart til han da? Tar du opp doringen etter du har vært på do?

• Liker 6
Skrevet

Hadde samme problem med min tidligere samboer. Hun lot alltid ringen være nede etter seg. Fant ut at en passende måte å straffe henne var å ikke la henne få sex på en måned. :fnise:

• Liker 9
Gjest Badebuksa
Skrevet

Seriøst? Hvem gjør sånt?

For en ekkel type...

Gjest Awzm me
Skrevet

Tar du dolokket opp for å gjøre klart for han da?

Pick your battles... Er dette noe å lage et problem ut av?

• Liker 2
Skrevet

I studietiden bodde jeg en stund med tre jenter som maste på at jeg skulle ta ned dolokket, til slutt lot jeg bare være å ta det opp før jeg tissa.

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

I studietiden bodde jeg en stund med tre jenter som maste på at jeg skulle ta ned dolokket, til slutt lot jeg bare være å ta det opp før jeg tissa.

Og da var vel det gærent dét og...

Skrevet

Ja, men en av dem fikk for vane å sette lokket opp etter jeg fortalte det.

• Liker 1
Skrevet

Er du dinosaur med for korte armer, så du ikke klarer å legge det ned selv?

Anonymous poster hash: b76d5...188

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...