Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har nettopp fått gallestenssmerter igjen..Har ikke hatt det på SÅ lenge, men nå sitter/ligger jeg her i store smerter. Det er så j***** vondt! De eneste medisinene jeg har mot det heter Confortid, men de har gått ut på dato. Spiller det noen rolle?? Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 tror medisiner flest som går ut på dato kan ha mistet sin virkningskraft... prøv å gå inn på felleskatalogen eller no... tror kanskje de har en liten infoside om sånt der kanskje. vil kanskje være lurt å plinge legevakten eller no å spørre?? god bedring hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Takk for svar..Prøvde å finne noe, men det står ikke noe om at det er farlig ihvertfall, så da tar jeg sjansen.. Detter snart av stolen her..fytti grisen.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 :trøste: legevakten er jo oppe nå da ..... sånn for sikkerhetsskyld men det går nok sikkert bra :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 3. mai 2004 #5 Del Skrevet 3. mai 2004 Kast de gamle medisinene og kom deg på legevakten (kanskje du er der allerede)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. mai 2004 #6 Del Skrevet 3. mai 2004 Burde også gå greit å ringe Giftinformasjonen for å høre, de vet alt om medisiner og alle slags slike ting. Men du har forhåpentilgvis kommet deg til legevakten eller vanlig lege nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2004 #7 Del Skrevet 3. mai 2004 Man skal aldri ta medisiner som er utgått på dato. For det første kan virkningen være svekket, og for det andre så kan det utskilles giftige kjemiske stoffer. Kom deg på legevakten for å få nye. Det er bedre å være føre var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mai 2004 #8 Del Skrevet 3. mai 2004 Vel, er det en måned de er ute på dato eller 5 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #9 Del Skrevet 3. mai 2004 De gikk ut for noen måneder siden. Jeg ringte legevakta og snakka med de. Tok en pille, men den virket omtrent ikke, så jeg går utifra at virkningen er borte.. Uansett så er smertene/krampene borte nå. Får komme meg til legen å få ny resept..Har jo ikke hatt bruk for disse stikkpillene på et par år, men det er godt å ha de i reserve her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå