AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Om man ikke kan spise kornprodukter av noe slag, hvordan kan man da få i seg leverpostei? (Å spise det rett fra boksen med skje frister liksom ikke, men jeg trenger å få i meg jern... ) Finnes det noen retter man kan lage med det? Anonymous poster hash: 1fb17...167
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Har hørt at kjøttdeig av storfe inneholder noe mer jern enn kjøttdeig av kylling og svin. Anonymous poster hash: 6d185...c40
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Du må jo ikke spise leverpostei. Det finnes mang andre matvarer som inneholder en del jern, som biff, karbonadedeig, egg, grønnsaker som for eksempel brokkoli. Anonymous poster hash: a8bcf...98d 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Du kan smøre den på stekte baconskiver. Bacon er jo godt til leverpostei. Ellers kan du jo ha babyspinat på pizzaen, det er mitt triks for å få i meg jern. Anonymous poster hash: caf40...65c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Du kan smøre den på stekte baconskiver. Bacon er jo godt til leverpostei. Anonymous poster hash: caf40...65c ... *slever* Det skal jeg lage meg i morgen!!!! Anbefaler forresten den grove typen. Smaker mye bedre! Anonymous poster hash: 0a9c9...6d9
Gjest Funky Punk Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er vant til å spise slik leverpostei som man skjærer biter av. Som et kjøttstykke på en måte. Det er iallefall vanlig i Sverige til koldtbord osv Så jeg pleier å skjære av en bit, legge den på tallerken sammen med annet godt pålegg og annen mat 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 I Frankrike får du ofte pate til forrett, og da servert rett på asjetten med sylteagurk eller andre grønnsaker til, eller noe mer fancy hvis det er en fancy restaurant. Du kan altså bare ta frem asjett, kniv og gaffel og nyte posteien, gjerne med et glass rødvin til! Anonymous poster hash: 61e65...179 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå