AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har ikke treningsmatte, det er glatt ute og jeg kan ikke jogge uten å falle.. Noen måter å trene hjemme på,uten matte? Noe som faktisk fungerer og ikke krever mye erfaring? Anonymous poster hash: e8162...0d6
Gjest Nordavind Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Pushups, plankevariasjoner, knebøy, utfall
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Pushups, plankevariasjoner, knebøy, utfall Ah! Perfekt. Det gjør vel ingenting om det blir litt ensidig da? Og hvor lenge bør man holde på i en økt? Anonymous poster hash: e8162...0d6
Gjest Nordavind Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Det trenger ikke å bli veldig ensidig, man kan finne på flere variasjoner for hver av de øvelsene investerer du i et par manualer så har du plutselig flere øvelser å velge mellom. Man da kan du like godt skaffe deg matte, koster ikke mye:) Når det gjelder hvor lenge så tror jeg det er individuelt, men hvis du gjør en slags sirkeltrening + litt oppvarming først + tøye ut etterpå så er du ferdig på en halvtime++.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Det trenger ikke å bli veldig ensidig, man kan finne på flere variasjoner for hver av de øvelsene investerer du i et par manualer så har du plutselig flere øvelser å velge mellom. Man da kan du like godt skaffe deg matte, koster ikke mye:) Når det gjelder hvor lenge så tror jeg det er individuelt, men hvis du gjør en slags sirkeltrening + litt oppvarming først + tøye ut etterpå så er du ferdig på en halvtime++. Er nesten helt blakk, så kan dessverre ikke investere i noe annet enn mat.. men takk for tips! Brukte å ta planken før, og knebøy. Når det kommer til planken får jeg lett vondt i albuene mine, pga. hardt gulv, men skal prøve Anonymous poster hash: e8162...0d6
Gjest Nordavind Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Bruk en pute som du ikke bruker eller et håndkle som er brettet sammen noe finner du sikkert. Knebøy kan man ta med føttene i skulderbredde eller langt fra hverandre, utfall kan man ta både forover og bakover, planken kan man også fint ta på strake armer (en arm).
Fantomina Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Angående jogging på glatta, snow grip som brukes til bildekk er genialt når det ikke er nok is til å bruke pigger. Noen mener det sliter på gummien til skoen, men det funket fett her forrige sesong. Anonymous poster hash: 0d051...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå