AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Kunne du brukt ei klokke som hadde stoppa bare fordi den er fin? Altså brukt den som pynt/armbånd?Anonymous poster hash: 7cb6a...94b
Cata Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Nei. En klokke er nyttegjenstand for meg, og dermed må den virke for at jeg skal gidde å ha den på. (Men det gjør selvsagt ingenting om den er fin.) 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Kunne du brukt ei klokke som hadde stoppa bare fordi den er fin? Altså brukt den som pynt/armbånd?Anonymous poster hash: 7cb6a...94b Ja, klart det! Jeg har en nydelig gammel klokke etter min farmor, som jeg ikke trekker opp meg bruker som smykke. Anonymous poster hash: 42ad8...f8e
fruBeist Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har en gullfarget, falsk Rolexklokke etter morfar. Det har ikke vert batteri i den så lenge jeg har hatt den. Men det hender at jeg går med den allikevel. Lurer jeg på hva klokka er, så ser jeg på telefonen.
Athene Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Ja. Jeg har flere klokker, og er ikke alltid så flink til å bytte batteri eller stille mellom tidssoner. Bruker den som passer best til antrekket uansett. Klokke har jeg på telefonen.
Gjest Caroline55 Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) - Endret 9. november 2013 av Caroline55
Karmosin Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Nei, jeg ville gått til en urmaker og fått fikset klokka. Hvis den var umulig å reparere ville jeg heller brukt deler av den til å lage et armbånd eller et annet smykke, hvis for eksempel lenka er meget fin. Ser ikke vitsen med å ha meg noe som har mistet primærfunksjonen sin. 1
Neket Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Blir som de som kjøpte bøker etter utseende bare for å ha stående i stuen så det skulle se "pent" ut... 1
Gjest klyyyyy Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har en gullfarget, falsk Rolexklokke etter morfar. Det har ikke vert batteri i den så lenge jeg har hatt den. Men det hender at jeg går med den allikevel. Lurer jeg på hva klokka er, så ser jeg på telefonen. Skammelig
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 Nei. En klokke er nyttegjenstand for meg, og dermed må den virke for at jeg skal gidde å ha den på. (Men det gjør selvsagt ingenting om den er fin.)Ei klokke som står er da riktig to ganger i døgnet? Anonymous poster hash: 41a53...09d
Cata Skrevet 22. oktober 2013 #12 Skrevet 22. oktober 2013 Ei klokke som står er da riktig to ganger i døgnet?Anonymous poster hash: 41a53...09d Sant nok, så man får kanskje passe på å ha den på på et av de to klokkeslettene?
fruBeist Skrevet 22. oktober 2013 #13 Skrevet 22. oktober 2013 Skammelig At den er falsk? Jo, kanskje. Jeg aner ikke hvor morfar fikk den fra og nå er det for seint å spørre.
Gjest Tirkes Skrevet 22. oktober 2013 #14 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg er klokkoman (tviler på ordet finnes) og glad i smykker. Jeg kan finne ut at "DEN klokka skal jeg ha for den passer til det smykket/kjolen/veska".. og det har hendt at batteriet er gåent. Det stopper meg ikke i å bruke klokka som et smykke den dagen, men at den står irriterer meg helt til jeg får bytta batteriet.
Gjest klyyyyy Skrevet 22. oktober 2013 #15 Skrevet 22. oktober 2013 At den er falsk? Jo, kanskje. Jeg aner ikke hvor morfar fikk den fra og nå er det for seint å spørre. Ja at den er falsk
chouette Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 Absolutt. Men det hadde vært stas om den hadde funket da
Gjest Riskjeks Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Blir som de som kjøpte bøker etter utseende bare for å ha stående i stuen så det skulle se "pent" ut... Hehe jeg tenkte det samme. Før i tiden, da bøker var svært dyrt, kunne man kjøpe bøker som kun var innbundet med uten noen tekst på sidene.. Helt blanke sider altså. Men på ryggen stod en tittel på en eller annen klassiker. Så så det ut som om man hadde hjemmet fullt av flotte bøker. Bare kjipt hvis en av gjestene ville låne en bok da Fant flere sånne etter oldeforeldrene mine. Til spørsmålet - nei! Ser ikke vitsen. Jeg bruker klokke primært fordi jeg vil vite hvor mye klokken er... Når det ikke går an, er vitsen borte. Da ville jeg fikset klokken, eller kastet den hvis det ikke gikk. 1
Erica❤ Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 Selvom jeg bruker klokker som faktisk funker skjekker jeg nesten alltid mobilen først;)
handballspiller Skrevet 30. oktober 2013 #19 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har alltid med meg iphonen min som klokke, så de få gangene jeg har på klokke, bruker jeg den faktisk ikke som klokke, av gammel vane av å bruke telefonen, altså jeg bruker det bare som et armbånd, så ja, jeg kunne godt brukt en klokke som et armbånd selv om den ikke går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå