AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har drevet med en fyr i 7 mnd, men tror dette er over nå. Uansett, bestevennen hans har lagt an på meg under hele denne perioden (7 mnd) og gir seg ikke. Uansett hva vi snakker om klarer han å vri det over til sex relaterte ting og flørting. Disse to deler leilighet. Han spør ofte hvorfor jeg ikke har sex med han isteden. Og han sier han vil ha meg. Det ender med at det er jeg som får kjeft av han jeg drev med, ikke kompisen. Lurer egentlig på hva som får bestekompisen til å gjøre slikt? Anonymous poster hash: 6847c...d45
Rotemor Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Har du fortalt ham at han er en illojal, dårlig venn som snarest må kutte ut det tullet der? Eller at han ikke får snakke til deg som en tøs? Eller har du sittet der som jenter ofte gjør med en strek til smil og ikke visst hva du skal si.....? 1
Smascha Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har drevet med en fyr i 7 mnd, men tror dette er over nå. Uansett, bestevennen hans har lagt an på meg under hele denne perioden (7 mnd) og gir seg ikke. Uansett hva vi snakker om klarer han å vri det over til sex relaterte ting og flørting. Disse to deler leilighet. Han spør ofte hvorfor jeg ikke har sex med han isteden. Og han sier han vil ha meg. Det ender med at det er jeg som får kjeft av han jeg drev med, ikke kompisen. Lurer egentlig på hva som får bestekompisen til å gjøre slikt? Anonymous poster hash: 6847c...d45 Æsj, for ein ekkel fyr. Håpar du har satt han kraftig på plass.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Tviler på at han du har holdt på med har respektert deg noe særlig. Vanskelig å finne noen annen forklaring på hvorfor kompisen tillater det. Så er vel ikke det at han er en dårlig kompis men at typen din har vært En dårlig flørt/kjæreste hva enn dere varAnonymous poster hash: f3351...a25 1
Gjest Awzm me Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Om du svarte han, og fortsatte å snakke med han så kan det ha sett ut som om du likte oppmerksomheten. Du burde jo sluttet å snakke med han etter det har skjedd et par ganger. Kan jo hende han har sagt i fra til kompisen når du ikke har vært der, eller at han ikke har fortalt deg om det? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå