AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Katten min kom inn for ikke lenge siden og da jeg skulle løfte henne opp for å kose, peip hun. Hun ligger nå på badet i en beskyttende stilling og når jeg prøver å ta på henne for å skjenne, biter hun meg bort. Jeg skal ringe dyrelegen, men tenkte jeg skulle vente litt og se an om det skjer noe mer. Jeg lurer derfor på om det er noen her som har noen gode råd? Anonymous poster hash: 35dda...074
Tiak Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Skjenne? Ring nå! Hun har tydeligvis vondt, og det er bare veterinæren som kan gi deg faglige råd. Mye dummere å vente, og så må du plutselig ringe og vekke veterinæren midt på natta.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Godt råd: dra til dyrlegen.. Ring og si at du kommer, på dyrlegevakta.Anonymous poster hash: bf505...6c5
Lech Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Katter skjuler smerter så godt det lar seg gjøre. Så når en katt viser SÅ tydelig at den har det vondt så er det faktisk VELDIG vondt og mest sannsynlig alvorlig. Det er mulig hun har blitt påkjørt og har indre blødninger. Det tar livet av hu hvis du ikke kommer deg til veterinær. Dette er overhode ikke noe jeg ville sett ann. Jeg ville dratt nå, noe annet er uforsvarlig. 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Skjenne? Ring nå! Hun har tydeligvis vondt, og det er bare veterinæren som kan gi deg faglige råd. Mye dummere å vente, og så må du plutselig ringe og vekke veterinæren midt på natta. Hun mener nok KJENNE. Anonymous poster hash: 11979...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå