Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som leter etter den ene som matcher degperfekt, har dere tenkt på at det kanskje ikke er sånn at man får alt servert på fat, men at det er feil og mangler ved personer? Det er menneskelig å GJØRE feil, men man må jobbe for et forhold.

Det er ikke sånn at alle har en som er sånn at man ikke trenger å jobbe med forholdet.

Anonymous poster hash: 047f1...277

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som leter etter den ene som matcher degperfekt, har dere tenkt på at det kanskje ikke er sånn at man får alt servert på fat, men at det er feil og mangler ved personer? Det er menneskelig å GJØRE feil, men man må jobbe for et forhold.

Det er ikke sånn at alle har en som er sånn at man ikke trenger å jobbe med forholdet.

Anonymous poster hash: 047f1...277

Ser ikke poenget ditt, han kan godt være "the one" selv om han har feil og mangler.

Anonymous poster hash: 85e44...3f4

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke heller bare én person som er "The One".

Anonymous poster hash: e73f3...2d5

• Liker 1
Skrevet

Jo, det kan det være for noen. Mens for andre er det mange mulige. Folk er forskjellige. Men jeg tror ikke det er så mange som går rundt og leter etter en som er feilfri, men han kan uansett være en perfekt match.

Anonymous poster hash: 85e44...3f4

Skrevet

Min har blitt The One etter flere år. Tror ikke hverken han eller jeg var det for hverandre da vi ble sammen. Men vi har vokst sammen etterhvert, og dessuten jobbet med oss selv og for forholdet.

Gjest bustyvel
Skrevet

Min er The One fordi han utfyller meg så godt, og får meg til å føle meg så bra. Feil og mangler har vi begge :laugh:

Gjest Whitestripes
Skrevet

Enig med deg. Den som var "The One" for meg da jeg var 17, var slett ikke det lenger da jeg var 25. Og den som var det da jeg var 25, er heller ikke det nå lenger, mange år etterpå.

Det handler om hvor man er i livet.

Skrevet

Jeg tror de aller fleste har fått med seg det ja. De aller færreste leter etter Mr/ms Hundre-Prosent-Perfekt.

Smakjen og bakjen, veit du!

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette, samt innlegg skrevet av utestengt bruker.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...