Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det håp for mitt forhold med typen, eller er det best at jeg gjør det slutt og går videre alene?

Kan dere bruke magefølelsen/sanser og gi meg et kjapt svar...

Takk.

Anonymous poster hash: 27797...b1e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi vite det? Ingen her vet hvordan dere har det, eller noe om forholdet deres.

Anonymous poster hash: 14d69...188
Skrevet

Jeg tenker at han fortjener bedre når du tydeligvis er villig til å basere forholdets fremtid på uttalelser fra en gjeng med ukjente kvinnfolk som ikke kjenner noen av dere.

Anonymous poster hash: b659b...d1b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg etterspurte magefølelsersvar, ikke hjernesvar. Spar meg for hjernesvarene jeg vet det da så godt hva jeg burde gjøre ifølge hjernen. Men her er det tross alt andre tema i dette underforumet sant?

Skrevet

dette ekke åndenes makt, dette er virkeligheten

Anonymous poster hash: 76ae4...bf6
Gjest Sebraen
Skrevet (endret)

Ikke dump ham! I følge krystallkulen min, vil dere gifte dere den 23.06.2016. Du vil oppdage at du er 8 uker på vei den 16.08.2018 med tvillinger, ei jente og en gutt. Livet vil bli hektisk, men herlig, inntil enten du eller mannen din (krystallkulen ble litt uklar nå, hehe) er utro 10 år senere. Dere skiller dere, og du finner deg din egen 10 år yngre boytoy (den du var utro med??), som du har helt fantastisk, mindblowing sex med og lever lykkelig i alle dine dager.

Er dette okay?

:)

Endret av Sebraen
Skrevet

Ikke dump ham! I følge krystallkulen min, vil dere gifte dere 23.06.2016. Du vil oppdage at du er 8 uker på vei den 16.08.2018 med tvillinger, ei jente og en gutt. Livet vil hektisk, men herlig, inntil enten du eller mannen din (krystallkulen ble litt uklar nå, hehe) er utro 10 år senere. Dere skiller dere, og du finner deg din egen 10 år yngre boytoy (den du var utro med??), som du har helt fantastisk, mindblowing sex med og lever lykkelig i alle dine dager.

Er dette okay?

:)

Eh... haha :fnise: Nei, men takk skal du allikevel ha :blomst:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...