Gå til innhold

Hvordan oppføre meg mot en som liker meg (som jeg ikke liker enda)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg være med en som liker meg. Men jeg er usikker på om jeg liker han. Men det kommer jeg nok til å finne ut etter hvert.

Men problemet er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal oppføre meg mot han. Jeg vil jo ikke gi han falske forhåpninger. Er det noe jeg ikke bør si feks? Vi pleier ofte å sitte inntil hverandre ol. Har også hatt sex noen ganger (men det var før han begynte å like meg).

Bør jeg fortelle det til han? At jeg ikke er helt sikker enda? Vet ikke helt når det passer seg å fortelle det, vil ikke lage dårlig stemning når jeg er med han, men det kan jo hende det er nødvendig å si.

Anonymous poster hash: 8f4fd...ad6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell han hvordan det ligger ann, så får han selv vurdere om dette er noe han er interessert i.

Skrevet

Hva er greien din TS? Vet du ikke hvordan du bør oppføre deg rundt han? Kjenner du engang han? Hm?

Anonymous poster hash: 01806...0f3
Skrevet

Hva er greien din TS? Vet du ikke hvordan du bør oppføre deg rundt han? Kjenner du engang han? Hm?

Jeg kjenner han godt. Blir kanskje bedre å stille spørsmålet slik: hvordan skal jeg forholde meg til han?

Skrevet

Jeg kjenner han godt. Blir kanskje bedre å stille spørsmålet slik: hvordan skal jeg forholde meg til han? Anonymous poster hash: 8f4fd...ad6

Det store spørsmålet er jo kanskje; MÅ du forholde deg til han da?

Skrevet

Det store spørsmålet er jo kanskje; MÅ du forholde deg til han da?

Vi er gode venner. Så jeg vil jo fortsette å være med han om det blir noe mer eller ikke. Og det tror jeg han også vil. Vil bare ikke gi disse falske forhåpningene. Og vet ikke helt hvordan jeg kan unngå det, vil ikke være frekk heller.

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Har også hatt sex noen ganger (men det var før han begynte å like meg).

Så du foretrekker å ha sex med gutter som ikke liker deg? Paradise-generasjonen i et nøtteskall.

For å svare på spørsmålet ditt om hvordan du skal forholde deg til ham - fortsett å ha sex med ham du.

Endret av Lincoln
Skrevet

Så du foretrekker å ha sex med folk som ikke liker deg?

For å svare på spørsmålet ditt om hvordan du skal forholde deg til ham - fortsett å ha sex med ham du.

Det ble nok litt misforstått. Med liker meg, mente jeg før han begynte å like/bli forelsket i meg.

Gjest Lincoln
Skrevet

Det ble nok litt misforstått. Med liker meg, mente jeg før han begynte å like/bli forelsket i meg.

Jaha? Og så? Fortsett å ha sex med ham du.

Skrevet

I dag skal jeg være med en som liker meg. Men jeg er usikker på om jeg liker han. Men det kommer jeg nok til å finne ut etter hvert.

Men problemet er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal oppføre meg mot han. Jeg vil jo ikke gi han falske forhåpninger. Er det noe jeg ikke bør si feks? Vi pleier ofte å sitte inntil hverandre ol. Har også hatt sex noen ganger (men det var før han begynte å like meg).

Jeg begynte å lese, og ville skrive at du må vente med sex til du vet om du liker ham. Men så var jeg visst for sent ute, for du ville bare ha sex med ham før han begynte å like deg. Jeg tror jeg lever i bakvendtland.

Anonymous poster hash: d7b6b...399

Skrevet

Syns du burde være ærlig med han :-) og vil han ikke henge med deg mer, bør du respektere det. Tror det er den beste måten å gjøre det på ^^

Anonymous poster hash: 29253...fa8

Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg begynte å lese, og ville skrive at du må vente med sex til du vet om du liker ham. Men så var jeg visst for sent ute, for du ville bare ha sex med ham før han begynte å like deg. Jeg tror jeg lever i bakvendtland.

Anonymous poster hash: d7b6b...399

Velkommen til 2013.

Skrevet

Vi er gode venner. Så jeg vil jo fortsette å være med han om det blir noe mer eller ikke. Og det tror jeg han også vil. Vil bare ikke gi disse falske forhåpningene. Og vet ikke helt hvordan jeg kan unngå det, vil ikke være frekk heller. Anonymous poster hash: 8f4fd...ad6

Falske forhåpninger ja. Kjenner problemstillingen.

Du sier at du har lyst å fortsette å være med han om det blir noe mer eller ikke, og det tror du han også vil?

Det høres ikke så veldig ut som han selv vil det like mye som deg hvertfall, så hvor tar du det fra at han og vil?

Skrevet

Du vil ikke gi ham falske forhåpninger... Vet ikke med deg, TS, men jeg syns sex gir litt forhåpninger altså... :glare::opplyser:

Skrevet

Du vil ikke gi ham falske forhåpninger... Vet ikke med deg, TS, men jeg syns sex gir litt forhåpninger altså... :glare::opplyser:

Jeg vet det. Men vil det bli rart å slutte å ha sex med han nå, når han liksom er "vant" med at det skjer?

Skrevet

Jeg vet det. Men vil det bli rart å slutte å ha sex med han nå, når han liksom er "vant" med at det skjer?

Han finner nok en eller annen måte å overleve på, selv om han har blitt "vant" til det til nå.

Skrevet

Det er klart det blir rart - men du skal ikke bukke under for noe press, eller dårlig samvittighet. Ikke gjør noe du selv ikke har lyst til. Det er ikke et krav han kan stille til deg selv om det har skjedd før! :klem:

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Jeg vet det. Men vil det bli rart å slutte å ha sex med han nå, når han liksom er "vant" med at det skjer? Anonymous poster hash: 8f4fd...ad6

Si det som det er, at du ikke er komfortabel med at gutter liker deg. Så kanskje han slutter å like deg og satser på ei jente med et litt mer sunt forhold til sex og følelser.

Endret av Lincoln
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...