Gå til innhold

skifting av telefon og telefonnr veldig ofte...hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en gammel venninne som skifter telefoner (nye telefoner) som hun bare har i en mnds tid og selger dem OFTE!hver gang er forklaringen at hun har fått en i gave og ikke får bruk for 2...dette synes jeg er meget rart og aner ugler i mosen....men hvilke ugler kan det være lurer jeg på...dette har pågått i årevis..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe for deg å bry deg om?

Anonymous poster hash: 630d8...4d5
Skrevet

Er det noe for deg å bry deg om?

Anonymous poster hash: 630d8...4d5

ja

Skrevet

jeg har en gammel venninne som skifter telefoner (nye telefoner) som hun bare har i en mnds tid og selger dem OFTE!hver gang er forklaringen at hun har fått en i gave og ikke får bruk for 2...dette synes jeg er meget rart og aner ugler i mosen....men hvilke ugler kan det være lurer jeg på...dette har pågått i årevis..

At hun bytter tlf kan ikke du bry deg med. Værre at hun stadig bytter tlf.nr. Irriterende hvis du må søke opp nr hennes hvis du skal ha tak i henne.

Anonymous poster hash: e6017...4c3

Skrevet

Kanskje hun er en av disse idiotene som tror på énkronestilbud, og ikke forstår at regningene kommer til å komme selv om mobilen er låst opp og solgt.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun selger tyvgods.. Ville jeg trodd om dette gjentok seg ofte.

• Liker 1
Skrevet

ugler

Stolte, ærverdige dyr, dette. Og en av de absolutt mest effektive jegerne i den norske faunaen. Visste du uglen stort sett spiser byttet sitt helt, selv om den er i stand til å rive det opp?

• Liker 1
Skrevet

Stolte, ærverdige dyr, dette. Og en av de absolutt mest effektive jegerne i den norske faunaen. Visste du uglen stort sett spiser byttet sitt helt, selv om den er i stand til å rive det opp?

Bytter den ofte mobiltelefon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...