^me^ Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 jeg har en gammel venninne som skifter telefoner (nye telefoner) som hun bare har i en mnds tid og selger dem OFTE!hver gang er forklaringen at hun har fått en i gave og ikke får bruk for 2...dette synes jeg er meget rart og aner ugler i mosen....men hvilke ugler kan det være lurer jeg på...dette har pågått i årevis..
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Er det noe for deg å bry deg om? Anonymous poster hash: 630d8...4d5
^me^ Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2013 Er det noe for deg å bry deg om? Anonymous poster hash: 630d8...4d5 ja
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 jeg har en gammel venninne som skifter telefoner (nye telefoner) som hun bare har i en mnds tid og selger dem OFTE!hver gang er forklaringen at hun har fått en i gave og ikke får bruk for 2...dette synes jeg er meget rart og aner ugler i mosen....men hvilke ugler kan det være lurer jeg på...dette har pågått i årevis.. At hun bytter tlf kan ikke du bry deg med. Værre at hun stadig bytter tlf.nr. Irriterende hvis du må søke opp nr hennes hvis du skal ha tak i henne. Anonymous poster hash: e6017...4c3
Chloe- Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Kanskje hun er en av disse idiotene som tror på énkronestilbud, og ikke forstår at regningene kommer til å komme selv om mobilen er låst opp og solgt. 1
Bjørn82 Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Kanskje hun selger tyvgods.. Ville jeg trodd om dette gjentok seg ofte. 1
Trapp Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 ugler Stolte, ærverdige dyr, dette. Og en av de absolutt mest effektive jegerne i den norske faunaen. Visste du uglen stort sett spiser byttet sitt helt, selv om den er i stand til å rive det opp? 1
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Stolte, ærverdige dyr, dette. Og en av de absolutt mest effektive jegerne i den norske faunaen. Visste du uglen stort sett spiser byttet sitt helt, selv om den er i stand til å rive det opp? Bytter den ofte mobiltelefon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå