Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en i 6 år. Han har et barn fra tidligere forhold og gjort ett par til gravid før han traff meg. Vi brukte ikke prevensjon de årene. Men han kom ikke inn i meg. Men likevel. Man kan jo bli gravid for det. Nå har jeg fått meg ny samboer og jeg sluttet på ppiller for 6 måneder siden men blir ikke gravid. Lurer kanskje på om jeg i det hele tatt kan bli gravid? Jeg slet med Bakteriell vaginose i mange år uten å gjøre noe med det. Har også hatt klamydia ett par ganger. Kan det ha gjort meg steril? Jeg har så lyst på et barn sammen med han jeg elsker :( er det flere som brukte lang tid? Eller fremdeles prøver uten hell?

Anonymous poster hash: 36168...06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til en gynokolog og ta tester.

Det er mange som sliter i mange år der man prøver før de blir gravid. Hvis du ikke har prøvd å bli gravid enda så vet man jo ikke.

Skrevet

Det tok ca 1,5 år fra p-pille slutt til jeg fikk tilbake ordentlig syklus med eggløsning, og da satt spiren på første forsøk, så jeg ville virkelig ikke tatt sorgene på forskudd :)

Skrevet

Tror iallefall ikke bakterien vaginose kan gjøre deg steril.. 6 mnd er dessuten ikke så lenge etter p-pilleslutt:)

Skrevet

Det er ikke så lett å bli gravid uten utløsning, jeg ble ikke det på 3-4 år med den metoden. Derimot ble jeg gravid med en gang jeg prøvde. Det er noen som bruker lang tid etter p piller. Hvis det ikke går på 1 år kan dere få utredning. Tror man kan få utredning etter bare 6 mnd hvis man er over 35.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...