AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har vært sammen med en i 6 år. Han har et barn fra tidligere forhold og gjort ett par til gravid før han traff meg. Vi brukte ikke prevensjon de årene. Men han kom ikke inn i meg. Men likevel. Man kan jo bli gravid for det. Nå har jeg fått meg ny samboer og jeg sluttet på ppiller for 6 måneder siden men blir ikke gravid. Lurer kanskje på om jeg i det hele tatt kan bli gravid? Jeg slet med Bakteriell vaginose i mange år uten å gjøre noe med det. Har også hatt klamydia ett par ganger. Kan det ha gjort meg steril? Jeg har så lyst på et barn sammen med han jeg elsker er det flere som brukte lang tid? Eller fremdeles prøver uten hell? Anonymous poster hash: 36168...06e
ilane Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 gå til en gynokolog og ta tester. Det er mange som sliter i mange år der man prøver før de blir gravid. Hvis du ikke har prøvd å bli gravid enda så vet man jo ikke.
Snooks Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Det tok ca 1,5 år fra p-pille slutt til jeg fikk tilbake ordentlig syklus med eggløsning, og da satt spiren på første forsøk, så jeg ville virkelig ikke tatt sorgene på forskudd
Thinkerbelle Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Tror iallefall ikke bakterien vaginose kan gjøre deg steril.. 6 mnd er dessuten ikke så lenge etter p-pilleslutt:)
Teeny Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Det er ikke så lett å bli gravid uten utløsning, jeg ble ikke det på 3-4 år med den metoden. Derimot ble jeg gravid med en gang jeg prøvde. Det er noen som bruker lang tid etter p piller. Hvis det ikke går på 1 år kan dere få utredning. Tror man kan få utredning etter bare 6 mnd hvis man er over 35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå