AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Hei! Vet noen hvor mang kan få kjøpt relativt billige lysslynger, uten noe fargerikt mønster eller sånt, til innebruk? De skal heller ikke være spesielt julete Anonymous poster hash: c01eb...fb8
Lutetium 71 Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Andre har nok bedre tips, men jeg tok for moro skyld en titt på prisjakt. De har til og med dette i listene sine.
Rumle Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ville sjekket julevarene som vel har begynt å komme inn nå - mange lysslynger er ikke spesielt julete og du kan fint bruke de hele året. Kan du si mer spesifikt hvordan de skal se ut, og hva du regner som billig? Om du ikke trenger de med en gang, kan du se det an litt og gjøre et kupp litt nærmere jul - da blir det meste satt ned til minst halv pris
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Takk for svar! Billig anser jeg her som under 500 kr, jeg er ikke helt sikker selv på hvordan den skal se ut, men gjerne med litt gult lys og enkle former rundt lysene, typ en sirkel Anonymous poster hash: c01eb...fb8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Kremmerhuset har til 299,-. Den er 4 meter lang med hvite baller med led lys.Anonymous poster hash: 8de39...5f3
Cordelia Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Clas-Ohlson, Europris, IKEA, Biltema slår det meg kunne ha noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå