AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Ok, Jeg har kommet ut av et langvarig forhold for en stund siden, jeg er omtrent midt i mellom 20 og 40 foresten, og er i utgangspukntet ikke interessert i å gå inn i et såkalt seriøst forhold akkurat nå, jeg synes det er veldig fint å ikke være ungkar for tiden. Men, det jeg merker at jeg savner til tider er å være sammen med en dame, ikke bare for sex, men bare det å være sammen og sånt, uten at det skal være så mye strings attatched. Nå tenker jeg ikke på "one night stands" og sånt, men at det kan være intimt og at det kan være et forhold, men at man kan respektere at man også har individuelle liv som ikke inkluderer den andre parten. MEN, jeg synes at i et sånt forhold så er det nødvendig med trofasthet, alltså, jeg synes ikke det er veldig kult hvis hun hadde gjort den samme med andre, og jeg tviler på at hun ville likt det vica versa, både av den ene og den andre grunnen. Menn og kvinner, synspunkt på dette? Tror dere at det er mange damer som er interessert i noe sånt? Anonymous poster hash: d0772...a42
Blueskyy Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Ok, Jeg har kommet ut av et langvarig forhold for en stund siden, jeg er omtrent midt i mellom 20 og 40 foresten, og er i utgangspukntet ikke interessert i å gå inn i et såkalt seriøst forhold akkurat nå, jeg synes det er veldig fint å ikke være ungkar for tiden. Men, det jeg merker at jeg savner til tider er å være sammen med en dame, ikke bare for sex, men bare det å være sammen og sånt, uten at det skal være så mye strings attatched. Nå tenker jeg ikke på "one night stands" og sånt, men at det kan være intimt og at det kan være et forhold, men at man kan respektere at man også har individuelle liv som ikke inkluderer den andre parten. MEN, jeg synes at i et sånt forhold så er det nødvendig med trofasthet, alltså, jeg synes ikke det er veldig kult hvis hun hadde gjort den samme med andre, og jeg tviler på at hun ville likt det vica versa, både av den ene og den andre grunnen. Menn og kvinner, synspunkt på dette? Tror dere at det er mange damer som er interessert i noe sånt? Anonymous poster hash: d0772...a42 BTW, det skulle stå at jeg synes det er fint å være ungkar der oppe.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Hehe. Du ønsker deg en kjæreste som du slipper å dumpe, på en måte? Så når du er klar for å gifte deg, eventuelt forelsker deg i en dame, så kan dette forholdet opphøre uten at du trenger å forholde deg til såre følelser fra hennes side? Siden dere var enige om no-strings-forhold? Nei. Jeg tror ikke det er mulig. Derimot tror jeg det er mulig å finne seg en dame som også har behov for armslag, et liv der du ikke er involvert. Problemet er at menn ofte forelsker seg i slike damer, fordi de har et laid-back forhold til hele greia. 1
Marie90 Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Hehe. Du ønsker deg en kjæreste som du slipper å dumpe, på en måte? Så når du er klar for å gifte deg, eventuelt forelsker deg i en dame, så kan dette forholdet opphøre uten at du trenger å forholde deg til såre følelser fra hennes side? Siden dere var enige om no-strings-forhold? Nei. Jeg tror ikke det er mulig. Derimot tror jeg det er mulig å finne seg en dame som også har behov for armslag, et liv der du ikke er involvert. Problemet er at menn ofte forelsker seg i slike damer, fordi de har et laid-back forhold til hele greia. Signerer denne. Du vil essensielt ha alle fordelene med et forhold men ingen av ulempene. Det skulle vi jo gjerne alle hatt. Men det fungerer ikke. Når folk forsøker, så oppløses det av ulike grunner - noen av hvilke du har nevnt. Hvis du ikke er klar for et forhold - med risikoen og ulempene det evt. medfører, så er du ikke klar. Alt som er verdt å ha i livet krever en viss risiko. No risk, no gain. Du får heller date, ha noen ONS eller hva du vil for å underholde deg selv i mellomtiden og gå for et forhold når du er klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå