AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg driver å melder med en fyr i forkant av treff, det er ikke noe romantikk i bildet, kun sex, men han strør om seg med komplimenter og beiler veldig. Han er ikke norsk, tror det er noe kulturelt, og jeg er ikke vant til dette i det hele tatt. Hva svarer man på sånt, spesielt når komplimentene er totalt urealistiske? Føler "takk" blir litt tamt, og jeg har ingen sosiale normer til å svare på dette. Anonymous poster hash: 8dec7...511
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Har du ingen sosiale normer? Da bør du kanskje begynne der da. Anonymous poster hash: dca49...e19
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Ingen sosiale normer i denne settingen, grunnet manglende erfaring. Spør derfor etter input fra andre på hva som er "vanlig". Anonymous poster hash: 8dec7...511
Gjest winston Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Komplimenter gitt i denne settingen betyr ingenting, så du kan bare droppe å takke for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå