AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Har dere fått komplimenter som dere stusset over? Fra mamma: nesen din ser så liten ut med den nye frisyren Fra en gutt: du er så høy! Anonymous poster hash: f81cd...7b4
Majott Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Du er nå et helt sirkus, du! Sagt av mannen da han fulgte litt med på meg og hva jeg gjorde. Han synes jeg gjør morsomme ting ubevisst (og han ser det morsomme i det meste)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 For noen år siden hadde jeg en kjempecrush på en kollega. Tok motet til meg og fortalte han det til slutt. Dessverre avviste han meg. Det helt utrolige var at han en liten stund etterpå kom bort til meg da vi var ute med jobben og sa; "Du er som en isdronning. Alle guttene her vil ha deg, men ingen av dem kan få deg". Og så bare gikk han. Anonymous poster hash: b7282...f19 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Kjæresten min synes det er fint når jeg er forkjølet for da får jeg så fin og rød nese.. Anonymous poster hash: 64402...b3a 12
Gjest Lille-pus Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 For mange år siden i forbindelse med en sosial sammekomst med et prosjekt. En byggeleder hadde en liten crush på meg. En delprosjektleder var og er min svært gode venn, så han dro meg ned på fanget sitt... hvorpå byggelederen kliket i vinkel og skjelte meg ut... og avsluttet med "Fy faen ! Du er for pen for meg ! Bare bli hos han med penga !" ("Han med penga" er da min svært gode venn delprosjektlederen). 2
Lea2 Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Hadde vært på hyttetur (type skikkelig hytte uten strøm og vann) og kom hjem til foreldrene mine kledd i skitten joggebukse, t-skjorte og caps. De hadde besøk av en eldre slektning som utbrøt: "Men du store min så flott du har blitt! Du ser ut som en prinsesse fra Paris!" 12
Gjest zzzzz Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Fikk en gang et kompliment for to små føflekker jeg har inni håndflaten..
snøfrisk Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 "Ååh, det er så fint når du har hud over neglene! Mine negler går til helt ytterst på fingeren! Du har korte negler, det er så fiiiint!" 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 En full fyr som stirret dypt inn i øynene mine og utbrøt: "Bruker du linser?" Ikke mye til kompliment kanskje, men tror det var et håpløst forsøk på det Anonymous poster hash: bf49a...bf9
Kjempeliten Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 At jeg hadde så små, fine og faste pupper. Hadde på meg klær da. Var en fyr på et utested som bare måtte si det til meg
Cathrine88 Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg får en del "Jeg er hundre prosent hetero, men kunne hatt sex med/forelska meg i/gifta meg med deg" fra jenter. Beklager, men det er noe med 'hundre prosent hetero' som ikke helt passer inn i den setningen. 11
Musaleem Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg fikk høre at jeg hadde så ufattelig fint hårfeste. 5
Mushroom Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 En som sa: Elsker den nye frisyren din! - Komplimenten var jo hyggelig, men han toppa det med å stikke hendene oppi håret mitt ._. (Nei, jeg kjente han ikke)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #14 Skrevet 19. oktober 2013 "Håper du ikke tar deg nær av dette. Du er pen altså, men søstra di er liiitt penere". Takk? Anonymous poster hash: ade8c...cf6 10
super-s Skrevet 19. oktober 2013 #15 Skrevet 19. oktober 2013 "Du har fin rumpe til å ha så stor rumpe" - vel, du kunne ikke stoppe etter "Du har fin rumpe PUNKTUM"? 3
Gjest Kim Skrevet 19. oktober 2013 #16 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har fått: du har så fine armer/hender opptil flere ganger
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #17 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg får en del "Jeg er hundre prosent hetero, men kunne hatt sex med/forelska meg i/gifta meg med deg" fra jenter. Beklager, men det er noe med 'hundre prosent hetero' som ikke helt passer inn i den setningen. Altså, det er utstrålingen hvis den er lik irl Jeg er 100% heterofil og jeg hadde...LETT! Anonymous poster hash: f81cd...7b4 4
LiilS Skrevet 19. oktober 2013 #18 Skrevet 19. oktober 2013 "Håper du ikke tar deg nær av dette. Du er pen altså, men søstra di er liiitt penere".Takk? Anonymous poster hash: ade8c...cf6 Aahh.. Jeg har faktisk fått den utallige ganger. Noen ganger t.o.m. "Søstera di er sååå peeen, hun ligner ikke på deg!" Eller "søstera di er sååå pen, man skulle ikke tro hun er søstera di!" Toppet med: "men du er pen du og, da! :)" 6
irislily Skrevet 19. oktober 2013 #19 Skrevet 19. oktober 2013 Fetteren til brudgommen i min kusines bryllup: Du har så lang og fin hals, jeg elsker jenter med lang hals. En kamerat, desperat etter å komme ut av the "friendzone": Du har så digg rumpe visuelt, men jeg får nesten ikke tak i den når jeg skal ta på den.. Narkoman i byen: Øynene dine er like vakre som Karibien. En mann på fest: Du kunne vært datteren til Jon Bon Jovi, dere er begge blonde med hvite tenner. (Dette var fra hans side, et kompliment) 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #20 Skrevet 19. oktober 2013 Fra en gal kunstner: "Jeg elsker Herion Chic looken din" "Du har så fine brune øyne, jeg elsker jenter med blondt hår og brune øyne" Jeg har blå øyne... Anonymous poster hash: bbb50...21d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå