Gå til innhold

"Kvinnehatere" : hater dere alle kvinnene på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dere her da?

Anonymous poster hash: 6cd63...562

Videoannonse
Annonse
Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

De hater ikke kvinner må du se. De vil bare dominere dem og bestemme over dem. Ta bort retten til fri abort, bort med barnebidrag, bort med kjønnskvotering, kvinnen har også et ansvar for voldtekt og lignende.

I en slik verden ville de jo plutselig vært MEKTIGE og ikke de ynkryggene de egentlig er. :fnise:

Endret av Malanthor
  • Liker 18
Skrevet

De hater ikke kvinner må du se. De vil bare dominere dem og bestemme over dem. Ta bort retten til fri abort, bort med barnebidrag, bort med kjønnskvotering, kvinnen har også et ansvar for voldtekt og lignende.

I en slik verden ville de jo plutselig vært MEKTIGE og ikke de ynkryggene de egentlig er. :fnise:

You rock, Malanthor! :biggrin:

Anonymous poster hash: c7e8f...1f4

• Liker 3
Skrevet

Er det ingen kvinnehatere som vil innrømme at de er hemmelig forelsket i KG - jentene? :fnise:

Anonymous poster hash: 69e4c...ed7

Skrevet

Hehe sant. Da jeg skrev et innlegg en gang om det mest rettferdige fra et likestillingsperspektiv er at man sammen avgjør abort og fødsel.

Da blir jeg kalt en kvinnehater! Så hehe, alle menn som har meninger om dagens situasjon er kvinnehatere og ikke nysgjerrige menn som vil at samfunnet og mennesker skal ha det godt!

Kvinner ønsker at menn skal kunne delta i debatten om fødsel og aborter, men har en mann en eneste mening så er han en kvinnehater.

En mann som synes det er for mange aborter i norge er en kvinnehater.

En mann som synes det er for få aborter i norge er en kvinnehater.

En mann som ønsker ansvaret for det ufødte barn en kvinne aborterer er selvsagt en kvinnehater,-

En mann som ønsker abort og kvinnen ønsker fødsel er selvfølgelig en kvinnehater.

Det er mange kvinnehatere rundt omkring! Å være for likestilling av begge kjønn, å være imot voldtekter og situasjoner som fører til voldtekt er kvinnehat.

Til og med å se NEI til kvinner blir betegnet som kvinnehat. Å avslå en kvinne? Å gi en kvinne avslag, - da blir en fort lagt ut for hat da!

• Liker 3
Skrevet

Liker du kvinnene på KG Waco? Du bruker masse tid på å diskutere med dem.

Anonymous poster hash: 69e4c...ed7

• Liker 2
Skrevet

Liker du kvinnene på KG Waco? Du bruker masse tid på å diskutere med dem. Anonymous poster hash: 69e4c...ed7

selvsagt liker jeg damer! Men jeg liker ikke alle damer, burde jeg det?

Jeg har satt opp en liste over hva slags damer jeg liker, - og jenter jeg liker best er pene jenter som ikke ser ned på stygge damer.

• Liker 2
Skrevet

Dersom jeg tar lista til waco og bytter ordet jenter med personer, er jeg enig i nesten alle punktene.

• Liker 2
Skrevet

"Jenter som synes det er stas å bli sjekket opp på gata"....huh? Og allikavel klager alle menn over at damer er så hovne og uoppnåelige å ta kontakt med...kanskje like greit at vi er det da. Jeg synes ikke det er stas å bli sjekket opp i fylla da jeg antar hn bare sjekker opp alt som har puls for åfå seg noe,men hadde en mann sjekket meg opp på en normal måte i edru tilstand hadde det vært bare kos:)

Skrevet

selvsagt liker jeg damer! Men jeg liker ikke alle damer, burde jeg det?

Jeg har satt opp en liste over hva slags damer jeg liker, - og jenter jeg liker best er pene jenter som ikke ser ned på stygge damer.

:ler:

Du har så sjarmerende syn på kvinners dybde og kvaliteter, Waco :fnise:

Og det er interessant å se at det virkemiddelet du har brukt aller mest her på KG oppigjennom(er veldig kjapp til å anta vekt og utseende i negativ forstand- da gjerne bruken av betegnelsene "stygg og/eller feit" hos kvinnelige motdebattanter du får motstand fra istedetfor å holde deg til sakens kjerne) er en egenskap du ikke liker. Hos pene damer, da.

Anonymous poster hash: e3dda...19e

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er dere her da?

Anonymous poster hash: 6cd63...562

Jeg er neppe i din målgruppe... men jeg tror ikke det er så mange kvinnehatere på KG. Det er et knippe mannlige brukere her som har sterke meninger, og ikke alle meningene går i kvinners favør, og ikke alle meningene er politisk korrekte. Irriterende som noen av dem er, så er de fleste av disse stabeistene sunt for hønsegården vår. Det å ikke være politisk korrekt er alltid viktig. Man må utfordre oponionen til enhver tid, ellers sløves vi alle mann. Eller noe sånt. (Jeg er trøtt).

Og om jeg tar feil, og det stemmer, at de faktisk ER kvinnehatere.. så er det supert at de er her inne og bruker mye tid. Tenk om alle som hatet en gruppe mennesker frivillig deltok på disse menneskenes arena for å diskutere med ord. For en fin liten verden. Og potensielt horrible e-Troll. Men dog, en fin måte å håndtere hat på, i alle tilfeller.

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg hater kg damene, de har ekle slimete hull, og de legger ikke egg som de vakre svanene gjør! Nasty er de!

Skrevet

Jeg er neppe i din målgruppe... men jeg tror ikke det er så mange kvinnehatere på KG. Det er et knippe mannlige brukere her som har sterke meninger, og ikke alle meningene går i kvinners favør, og ikke alle meningene er politisk korrekte. Irriterende som noen av dem er, så er de fleste av disse stabeistene sunt for hønsegården vår. Det å ikke være politisk korrekt er alltid viktig. Man må utfordre oponionen til enhver tid, ellers sløves vi alle mann. Eller noe sånt. (Jeg er trøtt).

Og om jeg tar feil, og det stemmer, at de faktisk ER kvinnehatere.. så er det supert at de er her inne og bruker mye tid. Tenk om alle som hatet en gruppe mennesker frivillig deltok på disse menneskenes arena for å diskutere med ord. For en fin liten verden. Og potensielt horrible e-Troll. Men dog, en fin måte å håndtere hat på, i alle tilfeller.

Jeg blir ofte glad av å lese kommentarene dine. Hyggelig å vite at det finnes så sympatiske mennesker der ute :)

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Irrlys, mod.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...