AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Er det generelt slik at dersom man har mye penger, så blir man sett på som mer attraktiv slik at man gjerne kan få seg en kjæreste som f.eks er mer populær eller penere enn seg selv? Hva med andre ting som høyde, muskuløs kropp og størrelse på penis? Hva er det som jenter legger størst fokus på når det gjelder dette? (liksom alt bortsett fra personlighet, utseende etc.) Anonymous poster hash: ef197...29e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 topp Anonymous poster hash: ef197...29e
Gjest .-L-. Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg mener sosial status og "social proof" er det viktigste, hvis man generaliserer. Jeg tror man vil finne at det å ha tilgang på materalistiske goder ikke vil skape de følelsene hos en kvinne som gjør at hun vil pule deg.
Gjest Summers Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg mener sosial status og "social proof" er det viktigste, hvis man generaliserer. Samme her, forstår dem godt også.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Sosial status, utdannelse, selvsikkerhet og karisma teller definitivt mest. Penger er der oppe med de tingene. Det er ikke jo mer jo bedre, og penger kan ikke kompensere for manglende personlighet, men i det store bildet er det definitivt et pluss. Jeg vil ikke vært i et forhold med en som har mindre enn meg. Stort sett vil kvinner ha en mann de ser opp til, som er viktig, har respekt og suksess. Høyde teller. Muskler teller mer for noen kvinner enn for andre. Jeg vil at en mann skal se ut som han er i god form, men biceps og magemuskler teller null for meg og jeg er ikke mer tilbøyelig til å date en mann pga det. Penisstørrelse - nei. Kun et problem hvis den er ekstremt liten. Anonymous poster hash: 07791...11b
Gjest .-L-. Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Samme her, forstår dem godt også. Jeg synes det er litt synd, for det er mange flotte gutter som ikke bryr seg om den statusen i det hele tatt.
Gjest Summers Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg synes det er litt synd, for det er mange flotte gutter som ikke bryr seg om den statusen i det hele tatt. Samme kan man jo si om alle variabler, mange flotte gutter som ikke har utseende med seg, osv. Vet ikke om jeg synes synd på oss(for jeg er ikke kongen på hauen) for mye kan man jo gjøre noe med selv. Og menn bryr seg jo akkurat like mye om sosial status, det er bare at de bryr seg om andre menns sosiale status og ikke kvinners. Man vil ha venner med høy sosial status. Eventuelt de har høy sosial status fordi mange vil bli venner med dem. Høna/egget det der.
Gjest Malanthor Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Uhhh, Tja si det. 1: Penger. 2: Ikke et berg. 3: Ikke en dverg. 4: Utover tiss. Men alt avhenger selfølgelig av individuelle preferanser. En kvinne kan elske store muskler, en annen må ha en kjæreste som er høyere en seg, og en må ha en kjæreste med en middels + kuk. Finns nok ingen fasit, til det tror jeg forskjellene er for store. Dog tror jeg nok at penger generelt kommer høyt opp på listen. Det finns tross alt en hel haug med grådige materialistiske mennesker i verden. Fysj. For meg er personlige egenskaper 94%. Endret 19. oktober 2013 av Malanthor
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Dog tror jeg nok at penger generelt kommer høyt opp på listen. Det finns tross alt en hel haug med grådige materialistiske mennesker i verden. Fysj. For meg er personlige egenskaper 94%. Er du single? Anonymous poster hash: e3031...f54
Gjest Malanthor Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Er du single? Anonymous poster hash: e3031...f54 Lykkelig samboer i 7 år.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Er det generelt slik at dersom man har mye penger, så blir man sett på som mer attraktiv slik at man gjerne kan få seg en kjæreste som f.eks er mer populær eller penere enn seg selv? Hva med andre ting som høyde, muskuløs kropp og størrelse på penis? Hva er det som jenter legger størst fokus på når det gjelder dette? (liksom alt bortsett fra personlighet, utseende etc.) Anonymous poster hash: ef197...29e Hvorfor ser du bort fra personlighet, som faktisk er det som betyr noe? Anonymous poster hash: 39e82...52d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 Hvorfor ser du bort fra personlighet, som faktisk er det som betyr noe? Anonymous poster hash: 39e82...52d Skrev det for at dere ikke skal svare nettopp det, skjønner selv at personlighet har veldig mye å si. Anonymous poster hash: ef197...29e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 Skrev det for at dere ikke skal svare nettopp det, skjønner selv at personlighet har veldig mye å si. Anonymous poster hash: ef197...29e Ikke bare veldig mye, men som regel alt. Alt annet er en bonus evt. Anonymous poster hash: 4974f...839
Marie90 Skrevet 19. oktober 2013 #14 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Skrev det for at dere ikke skal svare nettopp det, skjønner selv at personlighet har veldig mye å si. Anonymous poster hash: ef197...29e Jeg skjønner at "personlighet" virker som en generell ting, men det er jo faktisk hele personen. F.eks. kan du si at penger betyr noe, men holdningen hans rundt det er essensielt - han kan være så rik han vil, men ingen vil ha en fyr som skryter og er tacky, som er lat og lever på foreldres penger, tjener penger på uærlig vis eller ikke har vett til å styre egen finans. Utseende betyr noe, men kvinner vil heller ha en mann med et ok utseende som er selvsikker og ambisiøs enn en 'pen' mann med dårlig holdning og ingen ryggrad. Poenget er at personlighet gjennomsyrer alt annet så det er vanskelig å ekskludere det som en faktor. Alle ting man lister opp som faktorer er jo betinget og avhenger av flere ting. Ellers er det jo ingen tvil om at kjekke, høye, velbygde og rike menn har en fordel, men det vet jo menn allerede. Spørsmålet ditt er vel hvor viktige de ulike faktorene er, men der er det vanskelig å go et universelt svar. Jeg bryr meg mer om utdannelse, status og selvsikkerhet enn min beste venninne, som bryr seg mer om høyde og utseende. Det er egentlig bare å konkludere at alle disse tingene er positive trekk - jobb med alle, aksepter det du ikke kan forandre og forbedre deg på alle mulige vis. Alle menn kan være attraktive nok til at noen kvinner er interessert. Endret 19. oktober 2013 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #15 Skrevet 19. oktober 2013 Lykkelig samboer i 7 år. Søren og. Anonymous poster hash: e3031...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå