Gå til innhold

Gutt, 20. Trenger motetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil begynne å kle meg mer voksent uten å føle at jeg prøver for hardt. Har en hettegenser jeg føler meg sjuskete i og nesten kun rutete skjorter. Har prøvd å bli inspirert av motebilder på nettet, men det virker som om jeg har valget mellom kjedelig og anonym eller veldig jålete. De fleste modellene jeg ser som er på min alder ser enten for barnslige ut i ungdomsklær eller for forsøker-å-se-voksen-ut med dressjakker og slips.

Jeg vil kle meg bedre, men vil ikke se ut som et levende Pinterest-bilde. Hjelp?

Anonymous poster hash: fe805...0da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zara.no :)

Anonymous poster hash: 215de...30a
Skrevet

Zara.no :)

Hm, jeg så noen få plagg jeg likte. Men jeg vil gjerne ha noen tips om farger også, hvordan vet jeg om jeg passer en farge eller ikke, og om en kombinasjon passer eller er mismatch?

Skrevet

GQ har jo en stilseksjon hver mnd. Det betyr ikke at du trenger å kle deg som dem, men hente inspirasjon hva angår kombinasjoner, farver etc.

Skrevet

På menn liker jeg best vanlig dongeribukse og en helt vanlig genser. Grått synes jeg er fint :)

Anonymous poster hash: 4778a...d60
  • Liker 1
Skrevet

På menn liker jeg best vanlig dongeribukse og en helt vanlig genser. Grått synes jeg er fint :)

Anonymous poster hash: 4778a...d60

"Vanlig" sier meg ikke så mye om form, fargetone, stoff eller mønster. ;)

• Liker 1
Skrevet

"Vanlig" sier meg ikke så mye om form, fargetone, stoff eller mønster. ;)

Når du spør kvinner hva de liker på menn så er det stort sett slike svar du kan få. Med mindre en kvinne jobber innen herremote eller har en spesiell interesse for det, så er det sjelden man setter seg inn i det. De fleste kan bare si det de liker eller ikke liker. Jeg aner ikke hva som skal til for at en dress sitter perfekt, jeg vet bare at en skreddersydd dress ser hundre ganger bedre ut og jeg kan oppfatte det når jeg ser det.

På samme måte kan menn si at en kvinne ser hot ut sånn og ikke sånn, men de vet ikke hva det er ved draperingen som fremhever de beste sidene av henne.

Anonymous poster hash: 87299...c8f

Skrevet

Jeg liker at gutta bruker vanlige bomullsgensere, litt tykke, kan godt være brunt, grønt, blått, grått whaterver. Fint med litt striper eller noe også. Og digger svart skjorte. Er liksom litt pynta - men også casual. MEN alle liker forskjellige ting

Skrevet

Når du spør kvinner hva de liker på menn så er det stort sett slike svar du kan få. Med mindre en kvinne jobber innen herremote eller har en spesiell interesse for det, så er det sjelden man setter seg inn i det. De fleste kan bare si det de liker eller ikke liker. Jeg aner ikke hva som skal til for at en dress sitter perfekt, jeg vet bare at en skreddersydd dress ser hundre ganger bedre ut og jeg kan oppfatte det når jeg ser det.

På samme måte kan menn si at en kvinne ser hot ut sånn og ikke sånn, men de vet ikke hva det er ved draperingen som fremhever de beste sidene av henne.

Anonymous poster hash: 87299...c8f

Fair enough. Men jeg spurte etter motetips for menn, så jeg regnet med at noen som svarte ville vært spesielt interessert eller ha et øye for hva de liker. :)

• Liker 1
Skrevet

Liker frakk og stripete skjerf om vinteren. Lue funker også. Til dette en vanlig dongeri. Helt ren, casual stil liker jeg, ikke noe crazy snitt eller rocka detaljer. Noen syns kanskje dette blir sjeleløst og kjedelig?

Skrevet

Jeg liker at gutta bruker vanlige bomullsgensere, litt tykke, kan godt være brunt, grønt, blått, grått whaterver. Fint med litt striper eller noe også. Og digger svart skjorte. Er liksom litt pynta - men også casual. MEN alle liker forskjellige ting

Det er sant. Jeg vil jo kle meg i noe jeg liker selv, men vil ikke "støte fra meg" jenter som syns jeg kler meg for slaskete, sossete, "rockete" eller hva, i et forsøk på å finne en stil. Så det er interessant å høre hva jenter liker.

Skrevet

Hvilken fasong er du? Hvilke hårfarge, hudtone og øyenfarge?

Anonymous poster hash: 4d15b...201
Skrevet

Liker frakk og stripete skjerf om vinteren. Lue funker også. Til dette en vanlig dongeri. Helt ren, casual stil liker jeg, ikke noe crazy snitt eller rocka detaljer. Noen syns kanskje dette blir sjeleløst og kjedelig?

Det er litt slik jeg kler meg. Bruker peacoat om vinteren, og vanligvis beige chinos eller mørke jeans.

Skrevet

Mens jeg igjen syns det blir too much. Speiler det vår egen stil? Bruker du mye skjorte og smykker? Fordi jeg har svært minimalistisk stil selv og liker den på gutter også :klo:

Skrevet

Det er litt slik jeg kler meg. Bruker peacoat om vinteren, og vanligvis beige chinos eller mørke jeans.

Da ser jeg ikke hvordan du kan bli mer pynta!!!!!heh

Skrevet

Hvilken fasong er du? Hvilke hårfarge, hudtone og øyenfarge?

Anonymous poster hash: 4d15b...201

Smal kropp, over 180. Mørkebrunt hår, hudtone - kald?, og grågrønne øyne.

Skrevet

Hm, jeg så noen få plagg jeg likte. Men jeg vil gjerne ha noen tips om farger også, hvordan vet jeg om jeg passer en farge eller ikke, og om en kombinasjon passer eller er mismatch?

Grått, svart, lyseblått og hvitt.

Gjerne klassisk, med skjorte.

Skrevet

Da ser jeg ikke hvordan du kan bli mer pynta!!!!!heh

Da er det vel det andre jeg er litt mer usikker på - sko, gensere, skjorter, o.l. til hverdag og fest. Når jeg prøver nye klær føler jeg meg ikke helt som meg selv, men meg som kler meg ut, så jeg ser ikke alltid selv om klær jeg syns er kule ser bra ut på meg selv.

Skrevet

Grønt og grått som reflekter øyne, skjorter, strikk og kule boots/uniforminspirert jakke.-ellers se stil fra menn på zara.no- meget bra :herremann:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...