AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Noen som vet om en butikk hvor man kan kjøpe tøybind ? (IKKE nettbutikk) (innenfor "stor"-Oslo. ) Anonymous poster hash: 6a7e9...0d0
Guadaloupe Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg gjorde et kjapt google søk og fant Bæreglede. Der står det adresse og åpningstider. Men jeg anbefaler virkelig å handle på nett fordi det virker som om Bæreglede hadde et veldig smalt utvalg.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg gjorde et kjapt google søk og fant Bæreglede. Der står det adresse og åpningstider. Men jeg anbefaler virkelig å handle på nett fordi det virker som om Bæreglede hadde et veldig smalt utvalg. Fant den butikken jeg også, men jeg skulle helst fått tak i tøybind i går og den butikken stenger kl 15:00 på lørdager ifølge hjemmesiden. Jeg håpet på en butikk som holder til på senter slik at jeg hadde litt bedre tid på meg.. men spørs om jeg ikke bare bestiller på nett ja. Hvor burde jeg handle da? TS Anonymous poster hash: 870b3...8c8
Guadaloupe Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg skjønner! Jeg selv har handlet litt på ebay.com og litt på etsy.com! Det er lurt å bruke god tid på å smale opp et "lager", det er jeg i full gang med, har nettopp begynt å samle! Jeg vil anbefale Yurtcraft på etsy, hun er kjempegrei og kan lage ting personlig til deg slik du ønsker det, bare å ta kontakt med henne! Så bestilte jeg noen tøybind og tøytruseinnlegg fra en ebayselger i Sør-Korea som heter Hannahpad2. Jeg venter i tillegg på en pakke fra Naturally Hip og en pakke fra Pinklemonade, begge disse selgerne er på etsy. Etsyselgerne har jeg fått anbefalt av brukere her på KG og for å være ærlig har jeg ikke fått prøvd bindene ennå fordi jeg som sagt nettopp har begynt å samle, men jeg får mensen mest sannsynlig om noen dager så da får jeg prøvd! Ett tips er å sende en melding til en etsy selger du liker og spørre om de kan sette sammen en liten prøvepakke til deg, f.eks ett truseinnlegg, ett vanlig bind og ett nattbind! Når jeg bestilte på Yurtcraft kom verdien på produktene på over 200 kr (og da må man betale toll), men selgeren skrev prisen på pakken til under 200 kr og jeg slapp å betale toll! Snakk om service!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 http://www.femininewear.co.uk/ Anonymous poster hash: 5d4f2...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå