Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold med en fantastisk man i over et år nå. Mitt problem er at jeg er ofte veldig usikker at forholdet blir å vare. Vi har det bra, han presenterte meg for sin familie, hjelper med med en del praktiske ting, vi møtes ca anna hver dag , vi har en del planer om aktiviteter vi skal ha i fremtiden. Det som bekymrer meg at vi har ingen planer for vår fremtid sammen. Jeg er en voksen person og vil ha en familie en gang. Men er veldig usikker at han trenger det samme. Føler det litt sånn at vi er sammen så lenge leken er god :(. Det er veldig vanskelig for meg å forsto hvorfor jeg tror det er slik, bare en dårlig magefølelse. Jeg forstår godt at det beste er å spørre han selv men jeg vil det bare ikke enda. Vil ikke være den som tar initiativ til sånne ting, ellers er jeg veldig flink å ta initiativ.

Også en ting til: jeg bor i en leid leilighet og han bor i et hus . Det jeg ønsker nå er å kjøpe en leilighet til meg og datteren og evt leie det ut hvis vi flytter sammen etter hvert. Det jeg lurer på - kjøper jeg en leilighet så blir han å tro at jeg ikke vil flytte sammen med han? Føler bare at jeg må ha noe i reserve, han hadde nevnt tidligere at hans tidligere samboeren fikk ikke lov å kjøpe seg inn i huset hans. Jeg vet at jeg blir veldig utrygg i en sånn situasjon når jeg eier ingenting og må betale _"husleie" til min samboer. Også vil jeg nevne at når jeg jeg på husjakt så var han positiv og viste meg en del leiligheter som var i nærheten osv. Så jeg fikk ikke den reaksjon jeg har forventet :(. Men dere må ikke misforsto meg, jeg vil ikke flytte inn hos han med en gang, jeg jeg faktisk livredd å gjøre det, er vant å bo alene med dåtteren min. Det jeg vil at han har noen planer om det i fremtiden. Eller vil jeg ikke bruke tid på det rett og slett:( Vil ikke særboer resten av livet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den dårlige magefølelsen er så stor at den overtar hverdagen din, da burde du vurdere å bryte ut av forholdet.

Anonymous poster hash: 2c596...c68
Skrevet

Vil ikke det, har det veldig godt med han, har en tendens å overreagere av og til :)

Skrevet

Det som burde bekymre deg, TS, er at dere ikke kommuniserer.

Og jeg antar at det er derfor du føler deg usikker.

• Liker 1
Skrevet

Det som burde bekymre deg, TS, er at dere ikke kommuniserer.

Og jeg antar at det er derfor du føler deg usikker.

jeg tror du har det helt rett :) fOrdi jeg kan ikke sette en finger på noe konkret her, men jeg er redd å skremme han hvis jeg spør han om planeg omg vår fremtid :(

Skrevet

jeg tror du har det helt rett :) fOrdi jeg kan ikke sette en finger på noe konkret her, men jeg er redd å skremme han hvis jeg spør han om planeg omg vår fremtid :(

Det er jo ikke han alene som skal planlegge deres framtid.

Dette er noe dere skal gjøre i sammen. Og det er der kommunikasjon kommer inn i bildet.

• Liker 1
Skrevet

Men, hvis du ønsker familie og han blir skremt av at du tar det opp, da er dere vel kanskje ikke de rette for hverandre. Det er mye som skal stemme i et forhold, det holder ikke bare med følelser, dessverre... Man må jo også ha de samme ønskene for framtiden ++++

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bruke ham som rådgiver da... ang. leilighet? Da blir han på en måte en del av det og du planlegger ikke bak ryggen hans. Kanskje er det det dyttet han trenger for å si hva han har tenkt om fremtiden.

Ellers er det helt naturlig å bli usikker i et forhold, særlig dersom man har slike ting man går og tenker på. Jo bedre man har det, jo mer vanlig er det jo at tanken på at det kan gå over kommer snikende her og der.

• Liker 1
Skrevet

Ganske syke tråder i blant på KG egentlig.

Hva skjer, TS? Hvorfor snakker du ikke med ham bare?

..kjenner du han kanskje ikke engang? Hm.

Anonymous poster hash: 059d7...359
Skrevet

Ganske syke tråder i blant på KG egentlig.Hva skjer, TS? Hvorfor snakker du ikke med ham bare?..kjenner du han kanskje ikke engang? Hm. Anonymous poster hash: 059d7...359

ganske syke svar får man av og til får på KG. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...