AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Plutselig sluttet telefonen å virke. Kan verken ringe ut eller inn, sms osv, men den kobler seg uten problemer på wifi-nett. Har prøvd å søke nettverk på nytt, og bytte til bare GSM-nett. Har prøvd et annet simkort inni, men ingen forskjell. Håper noen kan hjelpe.Anonymous poster hash: a7f84...0f8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Ingen som kan hjelpe? Litt desperat her...... Anonymous poster hash: a7f84...0f8
Silvermist Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Du har ikke byttet abonnement i det siste? Teit spørsmål, jeg vet. Men det skjedde med meg sist jeg byttet, det abonnementet jeg hadde fra før ble kuttet ut før jeg fikk det nye. Teit spørsmål nummer 2: Har du betalt mobilregningen din? Sånn, nå kan noen andre komme med noen mer hjelpsomme svar.
Neket Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Og teit spm 3, det andre sim kortet du prøvde var ikke fra en annen operatør i tilfelle operatørlås på telefonen?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Ingen teite spm Har ikke byttet nummer i det siste. Mobilen er ca 2 år gammel, så ikke operatør-låst. Og mobilregningen er betalt. Det skjedde helt ut av det blå på torsdag...Anonymous poster hash: a7f84...0f8
Silvermist Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Ingen teite spm Har ikke byttet nummer i det siste. Mobilen er ca 2 år gammel, så ikke operatør-låst. Og mobilregningen er betalt. Det skjedde helt ut av det blå på torsdag...Anonymous poster hash: a7f84...0f8 Da ville jeg levert den inn til reparasjon, om jeg var deg. Husk at garantien kun varer i 2 år, så om den er eldre enn dette må du nok betale selv, med mindre noe forsikring e.l. dekker det. Jeg mener å huske at noe lignende skjedde med min søster sin forrige HTC, der viste det seg at problemet var at hun hadde mistet den i bakken (det hadde hun også, opptil flere ganger). Edit: garanti og garanti...reklamasjonsretten var det jeg skulle frem til. Og korriger meg gjerne noen om jeg tar feil Endret 19. oktober 2013 av Silvermist
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Ingen teite spm Har ikke byttet nummer i det siste. Mobilen er ca 2 år gammel, så ikke operatør-låst. Og mobilregningen er betalt. Det skjedde helt ut av det blå på torsdag...Anonymous poster hash: a7f84...0f8 Min er også to år, og min er også teit for tiden:P Jeg har ikke de samme problemene som deg, men bare plutselig for rundt en uke siden, så ble den helt klikk. Den nektet å lade. også plutselig ladet den igjen, men nå er den jo enda mer klikk. Da den plutselig slår seg av når jeg har igjen sånn rundt 50-60 prosent med strøm.... For da er det liksom tomt for strøm ifølge den tydeligvis. Utrolig plagsomt siden jeg ikke har med meg lader overalt, så plutselig kan jeg sitte der da uten strøm i flere timer... Synd jeg ikke har penger til en ny en, for har så lyst til å bare knuse den akkurat nå.. Anonymous poster hash: 8a28a...634
Liiah Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Et annet teit spm; har du prøvd å slå telefonen av og på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå