Gå til innhold

Hvor mange av kvinnehaterne på KG tror du at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er jomfru eller kun har hatt sex med prostituerte eller jenter de har tvunget seg på?

Selv tipper jeg 80-90 prosent. :)

Sjansen for at menn som har et normalt seksualforhold til kvinner skal være kvinnehatere er minimal.

Anonymous poster hash: 4cdf5...fe0
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok inne på noe der.

Forelslår at KG kan bytte navn til kvinnehaterguiden.no eller mennsomhaterkvinnerguiden.no

Anonymous poster hash: 1a8f5...532
  • Liker 3
Skrevet

Jomfru, 57%, horebukker 40% og jenter de har tvunget seg på 3%.

Anonymous poster hash: ad1aa...d0d

• Liker 3
Skrevet

Kan du definere kvinnehater?

Jeg skal forsøke å klargjøre det for deg: kvinnehater = mann som hater kvinner.

Skrevet

Jeg skal forsøke å klargjøre det for deg: kvinnehater = mann som hater kvinner.

Okei, men inkluderer det menn som bare har en negativ holdning, eller må de virkelig hate kvinner?

Skrevet

Okei, men inkluderer det menn som bare har en negativ holdning, eller må de virkelig hate kvinner?

Negativ holdning til kvinner? Det er fortsatt misogynistisk.

Anonymous poster hash: f26ec...44e

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Kan det være verd å nevne at folk IRL ikke nødvendigvis er helt de samme som det de er på nett? ;)

Endret av Lille-pus
Skrevet

Samtlige damer jeg har ligget med har selv tatt initiativ til det, uten å få betalt for det ;) Jeg er ikke kvinneHATER, men jeg har et veldig negativt og anstrengt forhold til kvinner.

Anonymous poster hash: 6d6ec...7fa
  • Liker 1
Skrevet

...er jomfru eller kun har hatt sex med prostituerte eller jenter de har tvunget seg på?

Selv tipper jeg 80-90 prosent. :)

Sjansen for at menn som har et normalt seksualforhold til kvinner skal være kvinnehatere er minimal.

Anonymous poster hash: 4cdf5...fe0

Jeg tror det samme gjelder de som skriver hvor fantastiske de er i senga. Jeg tror ikke de som er det ville hatt tid eller behov til å skrive om det her :P

Anonymous poster hash: db81d...2ee

• Liker 1
Skrevet

Negativ holdning til kvinner? Det er fortsatt misogynistisk.

Joa, men det er jo ikke en ekstrem negativ følelse, slik det er med hat.

Skrevet (endret)

Kan det være verd å nevne at folk IRL ikke nødvendigvis er helt de samme som det de er på nett? ;)

Sant, på kg føler jeg meg som tidenes kverulant, irl er jeg super snill :nigo:

Endret av .-L-.
Skrevet

Samtlige damer jeg har ligget med har selv tatt initiativ til det, uten å få betalt for det ;) Jeg er ikke kvinneHATER, men jeg har et veldig negativt og anstrengt forhold til kvinner.

Hvorfor holder du deg ikke unna kvinner da? Er det fordi du bare vil sprute i dem? Kvalmt isåfall.

Anonymous poster hash: 0ee40...580

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor holder du deg ikke unna kvinner da? Er det fordi du bare vil sprute i dem? Kvalmt isåfall.

Anonymous poster hash: 0ee40...580

Jeg holder meg unna kvinner IRL, men liker å diskutere ulike temaer og da er KG et ok sted å henge.

Skrevet

Joa, men det er jo ikke en ekstrem negativ følelse, slik det er med hat.

Det går under "kvinnehater" fordi norsk ikke har bedre hverdagslige ord for det.

Skrevet

Det går under "kvinnehater" fordi norsk ikke har bedre hverdagslige ord for det.

Forstår.

Skrevet

Bitterpikk funker vel ganske greit?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Synes ikke det er noe galt i å bruke ordet kvinnehater, men da må det faktisk falle inn under definisjonen av hva en kvinnehater er. Å bli kalt, bitterpikk, kvinnehater, en fyr som ikke får pult osv fordi man sier i mot enkelte blir for dumt.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...