AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Hvordan avsløre? Anonymous poster hash: 8a485...737
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Skjer dette virkelig? Aldri hørt om en gang. Kan du komme med eksempel på en situasjon dette skjer? Anonymous poster hash: 62f41...eff 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Jo, hver gang jeg prøver å gjøre det slutt...? Og jeg trekker tilbake bruddet fordi han gråter. Anonymous poster hash: 8a485...737 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Sippern? Anonymous poster hash: d3d54...e33
Lea2 Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Er det ikke naturlig å gråte når noen gjør det slutt da? Det eneste du kan gjøre er å ikke trekke det tilbake. 5
Frisørdama Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Aldri opplevd. Men man kjenner vel igjen et mønster etterhvert og kan gi F og gå videre
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Er det ikke naturlig å gråte når noen gjør det slutt da? Det eneste du kan gjøre er å ikke trekke det tilbake. For menn er det helt unaturlig å grine i en slik setting. Anonymous poster hash: 62f41...eff
Lea2 Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg tror at samtlige av de jeg har vært sammen med har felt en tåre når det ble slutt.. uansett om det var ham eller jeg som gjorde det slutt. Det hadde vært rart for meg om han ikke viste tegn til at han var litt lei seg for at det var over. Men det er mulig at jeg har vært sammen med menn det er naturlig for. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Trekker du tilbake avslutningen fordi han gråter? For et vellykket forhold,Anonymous poster hash: 8df81...d8a 2
I Grosny Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Hvordan avsløre? Anonymous poster hash: 8a485...737 Hvis du hadde visst hvor vondt det gjorde å bli dumpet, så hadde du trodd på tårene hans. Uansett om du er ei dumpedame som dumper i tide og utide så gjør det vondt. Dette vet jeg. Jeg ble dumpet fire ganger av min sjalu x. Den fjerde gangen valgrte jeg forøvrig å ikke krype tilbake. Det er mange år siden og hun ønsker meg fortsatt tilbake. Du dumper han ganske ofte. At han ikke aksepterer dumpingen og stikker er vel ett klart indisium på at han faktisk er veldig glad i deg.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Han feller ikke bare en liten tåre, han sipper som et stort barn. Klart jeg vet hvor vondt det er å bli dumpet, men hva gjør jeg med en som lover meg gull og grønne skoger for å deretter egentlig drite i meg og så når jeg forsiktig hentyder at kanskje det er best at vi går hvert til oss begynner å storhyle og grine?? To ganger har jeg prøvd å gjøre det slutt så hvor har du #10 har fått det for deg at jeg dumper han ofte? Anonymous poster hash: 8a485...737
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 Kanskje han faktisk blir lei seg? Og det må du bare tåle. når du dumper noen. Anonymous poster hash: 88db3...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 Det er andre ting ved han som jeg ikke vil utlevere her som kan tyde på at han manipulerer meg med gråt. Hvordan kan jeg avsløre om det er manipulering eller ikke? Anonymous poster hash: 8a485...737
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #14 Skrevet 19. oktober 2013 Det er andre ting ved han som jeg ikke vil utlevere her som kan tyde på at han manipulerer meg med gråt. Hvordan kan jeg avsløre om det er manipulering eller ikke? Anonymous poster hash: 8a485...737 Hvorfor skal du avsløre noe som helst? Gjør det slutt og ikke trekk det tilbake når han gråter, så ser jeg ikke problemet? Du tror jo ikke at han gråter ærlig. Anonymous poster hash: ae6eb...437 1
I Grosny Skrevet 19. oktober 2013 #15 Skrevet 19. oktober 2013 Han feller ikke bare en liten tåre, han sipper som et stort barn. Klart jeg vet hvor vondt det er å bli dumpet, men hva gjør jeg med en som lover meg gull og grønne skoger for å deretter egentlig drite i meg og så når jeg forsiktig hentyder at kanskje det er best at vi går hvert til oss begynner å storhyle og grine?? To ganger har jeg prøvd å gjøre det slutt så hvor har du #10 har fått det for deg at jeg dumper han ofte? Anonymous poster hash: 8a485...737 To ganger er jo veldig ofte da. De fleste foretrekker null ganger. Kjærlighetssorg er ganske kraftige saker. Det river som voldsomme stormkast og er en form for galskap. Slik sorgreaksjon bearbeider faktisk sorg og tar bort kjærlighet. Dump han noen ganger til, og du vil se at han mister mer og mer interesse.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #16 Skrevet 19. oktober 2013 Kanskje jeg trenger å være sikker på at det er manipulering? Jeg har tross alt sterke følelser for han også og det gjør det ikke noe enklere. Anonymous poster hash: 8a485...737
sol87 Skrevet 19. oktober 2013 #17 Skrevet 19. oktober 2013 Det er jo naturlig å gråte når man bli dumpa. Det er vondt når noen blir lei seg, men det er ikke noe du kan ta hensyn til om du ønsker deg ut av forholdet.
I Grosny Skrevet 19. oktober 2013 #18 Skrevet 19. oktober 2013 Kanskje jeg trenger å være sikker på at det er manipulering? Jeg har tross alt sterke følelser for han også og det gjør det ikke noe enklere. Anonymous poster hash: 8a485...737 Selvfølgelig er han glad i deg. At han er glad i deg er dessverre ikke ensbetydende med at han behandler deg og forholdet riktig til enhver tid og over tid. Hvis dere ønsker å fortsette vider så tror jeg at samlivskurs kan hjelpe. Magefølelsen min sier at dere er ganske normale, det vil si, at kommunikasjonen trenger skikkelig kursing for å bli god nok.
Gjest Whitestripes Skrevet 19. oktober 2013 #19 Skrevet 19. oktober 2013 Han gråter når du dumper han fordi det virker. Du trekker det jo tilbake når han gråter. Da er det ikke snakk om at han manipulerer deg, men du lar deg manipulere tilbake. Kan nesten skjønne at du falt for det første gangen, men andre gang? Nei, enten så gjør du det slutt og står ved det, eller så får dere ordne opp på mer konstruktive måter.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #20 Skrevet 20. oktober 2013 Herregud, får man ikke gråte når man blir dumpa eller? Noen viser følelser bedre enn andre. Jeg ville likt bedre om han gråt, enn at han ikke kunne brydd seg mindre.. Anonymous poster hash: baa27...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå