AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 En kompis av kjæresten min har seriøst brune tenner! Sånn svak brun farge, men det ser jo ikke bra ut. Han har ikke noe dårlig ånde (ikke som jeg har merka) men han kan da umulig ta så veldig vare på tennene sine? Jeg kommer ikke til å spørre han selv. Derfor spør jeg heller her. Jeg er bare litt nysgjerrig. Han røyker. Takker for svar Anonymous poster hash: 930c5...62e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 En kompis av kjæresten min har seriøst brune tenner! Sånn svak brun farge, men det ser jo ikke bra ut. Han har ikke noe dårlig ånde (ikke som jeg har merka) men han kan da umulig ta så veldig vare på tennene sine? Jeg kommer ikke til å spørre han selv. Derfor spør jeg heller her. Jeg er bare litt nysgjerrig. Han røyker. Takker for svar Anonymous poster hash: 930c5...62e Der har du svaret ditt. Anonymous poster hash: 97010...781 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Der har du svaret ditt. Anonymous poster hash: 97010...781 Han er bare 27.. Jeg kjenner ingen som er på den alderen som røyker og som har brune tenner. Anonymous poster hash: 930c5...62e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Ikke alle har hvite tenner fra naturens side. Tenner kommer i alle farger og fasonger. Det er media fremmer dette bildet om at bare hvite, perfekte tenner er bra. Likevel har de fleste Hollywood-skuespilerne og sangerne tannfasetter. Altså falske, "perfekte" tenner. Anonymous poster hash: 00e77...aaf 3
Gjest Kaxxy Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 kan være tvert i mot også. daglig bruk av munnskyllevann med alkohol og en til ingrediens jeg ikke husker, som er i de fleste, gir brune tenner ved langvarig bruk
Cata Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Jepp, jeg brukte Listerine noen måneder og oppdaget brune flekker på tennene. Fikk jo litt panikk og spurte tannlegen og han utpekte munnskyllevannet som synderen. Heldigvis klarte han å pusse vekk flekkene. Sluttet selvsagt med Listerine og flekkene kom heldigvis ikke tilbake.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 det behøver ikke att han ikke tar var på tennene sine. noen mennesker har medfødt missfarging. Eller vis man røyker, snuser, drikker mye cola så kan man få det. Anonymous poster hash: 313dd...0c6
Magnifique Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Hei. Røyking, snusing, kaffe og brus kan missfarge tennene. Men vi er selvfølgelig født med forskjellige farger og nyanser på tennene våre. En venninne av meg har for eksempel nesten helt hvite tenner, og hun bleker dem ikke. (Hun har hatt det siden barneskolen). Men hvis han begynner å miste tenner, eller de blir svarte og begynner å råtne - da tar han nok ikke vare på tennene sine. 2
Edie Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Bør absolutt ikke bety at han tar dårlig vare på de nei. Noen har mørkere tenner naturlig eller de kan være misfargede av kaffe, te, cola, røyk ++ Men skjønner godt at du lurer. Mulig jeg er for mye påvirket av media, men synes ikke brune tenner er fint. Fordi det minner meg om dårlige tenner som ikke blir tatt vare på. Og stygge tenner ødelegger virkelig inntrykket for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå