AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Hei, jeg er en ung mann som nå har vært i ett fastforhold i 2,5 år snart. Men har di siste 3-4 månedene ønsket meg ut av forholdet. Det har rett og slett ikke funket for meg og følelsene har dabbet av. Grunnen til dette er mange. Problemet kommer nå, hver gang jeg tenker at nå skal jeg gjøre det slutt begynner jeg og synes synd på henne. Har prøvd ett par ganger men trukket meg av denne grunnen. Videre derfra starter jeg og tenke at siden hun ikke har vært utro eller noe sånt, og dette bare er mine følelser klarer jeg og holde ut for å slippe å se hu såra. Men angrer like etterpå at jeg ikke fullførte.. Tyder dette på at jeg egentlig vil dette, eller bør jeg bare manne opp. Noen som har noen tips for å gjøre dette best mulig for henne. Trenger virkelig hjelp. Takk for svar! Anonymous poster hash: 1bc83...dd2
Gjest Mupsi Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Det kan være greit å gi noen signaler på forhånd slik at hun ikke får sjokk når du gjør det slutt. Du kan ikke være sammen med noen bare fordi du ikke liker å se dem triste. Fortell det du føler, få det ut. NÅ!
Natalka Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Dere er jo begge unge og hvis du er helt sikker og klar å gå ut av forholdet er det ingen vits å fortsette videre. Dere har bare et liv. Jeg selv har ventet lenge å fortelle at jeg vil ut av forholdet for den samme grunnen som deg...men akkurat i sånne tilfelle må du være litt egoistisk og samtidig...du bruker jo også tiden hennes ved å forlenge forhold som ikke har framtid.
Gjest winston Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Du burde synes mer synd på henne fordi du blir av medlidenhet. Sånn sett synes jeg også synd på henne.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Finnes det "rette øyeblikket" for å gjøre dette? har noen ett tips hvordan gå fram med dette?. vil at det skal være så skånsomt for henne som mulig, (om dette er mulig) Anonymous poster hash: 1bc83...dd2
Marie90 Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Det finnes ikke noe rett øyeblikk å bli dumpet. Det må bare gjøres. Vær vennlig men ikke bortforklar eller sitt og prat om hvor "fantatisk" hun er. Hvis du vil gjøre det slutt så gjør du det slutt, uten forhåpninger om å "jobbe med tingene".
Lou Salome Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Alle tidspunkt for dumping blir feil for den som har blitt dumpa. Jeg har hørt venner og venninner i raseri og kjærlighetssorg beklage seg over: "Også sa han det bare én måned før eksamen! Går det an å være SÅ ond!" Og: "Han hadde bestemt seg i mai, men VENTA til etter eksamen, jeg visste ingenting! Går det an å være så falsk!" "Hun slo opp rett før jul, ødela hele jula for meg i tillegg!" "Hun slo opp 2.januar, og da hadde vi feiret jul sammen, møtt familie og greier, herregud for ei heks!" Osv. Samme med: "Hun tok med seg alle bildene og albumene, som om vår historie tilhørte henne, hun unner meg ikke et minne", og "Hun lot faen meg alle bildene være igjen, for liksom å gni det inn". Dette klarer du ikke å unngå, TS. Hopp i det, og lykke til! 2
Så stylish. ixant? Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Hadde samme problem med første kjæresten, men lot bare følelsene mine styre meg mot det naturlige som ble utroskap. Forholdet skranter fort når du ikke vier henne oppmerksomhet, så la det gå sin naturlige gang til hun får nok.
globalagogo Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Bor dere sammen? Du sier du er en ung mann - tenkte at tipsenes relevans kan være forskjellige utifra bosituasjonen din.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå