Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en situasjon der jeg kjenner at jeg må og bør gjøre det slutt med typen min. Han vet om det, og han unngår å ta opp temaet eller å snakke om det uoppfordret. Jeg føler all byrden ligger på mine skuldre og at han unnviker ansvaret vedrørende forholdet iom at han også vet at forholdet henger i en tynn tråd. Han vil vi skal fortsette sammen til tross for alt som trekker ned. Han forventer at vi skal fortsette sammen pga alt vi har oppnådd hittil.

Jeg klarer ikke mer. Og jeg vet han vil bli sur på meg om jeg gjør det slutt. Han bruker følelsene mine for å få det som han vil.

Hvordan kan jeg få han til å forstå at situasjonen ikke er bra for meg?

Anonymous poster hash: 938dc...bc4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh! Jeg skulle ønske en klarsynt person kunne ha svart meg på dette: Er det ren utnyttelse fra hans side? Ja? Nei?

Skrevet

Har dere ikke barn i sammen så er det i praksis ingenting som binder deg til han, og du kan gjøre det som er best for deg selv.

Skrevet

Har dere ikke barn i sammen så er det i praksis ingenting som binder deg til han, og du kan gjøre det som er best for deg selv.

Nei vi har heldigvis ikke fått barn. Jeg føler jeg er for ung til det.

Skrevet

Nei vi har heldigvis ikke fått barn. Jeg føler jeg er for ung til det.

Da bør du avslutte hvis det er det du føler er det eneste rette å gjøre.

Gjest Cytosin
Skrevet

Forholdet er over for din del. Så da er spørsmålet: hvorfor er du fremdeles sammen med ham? For ikke å få ham til å bli sint på deg? Du trenger ikke å få ham til å forstå "at situasjonen ikke er bra for deg", du informerer ham om følelsene dine og hvorfor du gjør det slutt, evner han ikke å forstå det er det ikke ditt problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...