AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Hei! Jeg er nettopp blitt gravid og lurer litt ang. piercing i navlen. Har en piercing i navlen som jeg har hatt i 6 år, hvordan blir denne under/etter fødsel? Er det mulig og ta piercingen inni igjen etter fødsel? Anonymous poster hash: 8d244...abf
Strawberrygirl Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Har tenkt tanken selv den dagen jeg blir gravid (har i tillegg piercing i brystvorta). Jeg vet i hvert fall for navlen finnes det "gravid-piercinger" som er ekstra lange. Jeg trur jeg vurderer å ta ut piercing og stikke den inn hver dag eller annen hver dag for å sørge for at den ikke gror igjen (både navel og nippel). Hva har andre gjort?
mirama Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg tok den ut når jeg ble gravid, og satte den inn igjen noen uker etter fødselen. Den hadde ikke grodd igjen
Gjest chiki Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Min piercing er kjempe stygg etter graviditeten, den henger liksom ikke ordentlig enda. I tillegg til at huden mellom hullene er lesere, og har blitt litt arr mellom og over. Så bruker den ikke lenger
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Min piercing ser jeg nesten ikke forskjell på før og etter graviditeten. Den er litt "hardere" i huden der hullet er + et pittelite strekkmerke. Ellers føler jeg den ser helt lik ut Jeg fikk ingen strekkmerker ellers. Anonymous poster hash: cb0cc...812
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg tok ut min ganske tidlig, kanskje rundt 4 mnd på vei. Fikk et stort strekkmerke over den og den grodde igjen (hadde regnet med det). Hadde hatt den der i 11 år. Strekkmerket er ganske lyst nå, og synes ikke så mye, men det er ganske mye arrvev der hullet var. Vet ikke om det er pga graviditeten eller om det hadde blitt sånn uansett, men er en tydelig stor klump der. Det synes ikke, men kjennes veldig godt. Anonymous poster hash: 55e97...bc5
Gjest Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Navlepiercingen kan sitte så lenge det ikke er ubehagelig, og navlen ikke har begynt å stikke ut eller det presser mot den. Taes ut alt fra noen uker til mnd. før fødsel, og kan fint settes inn rett etter. Har du alt hatt den i seks år vil den ikke gro igjen.
Sunshower Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg tok piercing i navlen da jeg var 15, og tok den ut noen mnd før jeg ble gravid da jeg var lei den. Hadde ikke noe i den under graviditeten, og hullet endret seg ingenting. Fikk heller ingen merker rundt hullet. Prøvde å sette inn pynten igjen 1 mnd etter fødsel, og det var ikke noe problem. Jeg hadde da hatt hullet i 10 år. har i tillegg piercing i brystvorta) Ang. Piercing i brystvorte, så kan det gi ammeproblemer. Jeg hadde piercing der selv. Hadde ikke hatt noe i den på noen år, men var/og er ikke grodd igjen. Brystet med piercing produserte ikke like mye melk, og da baby var 3 mnd gjorde det plutselig vondt i selve brystvorten. Sluttet å amme på det brystet, og fullammet kun på det andre brystet frem til baby var nesten 6 mnd. Ammer enda kun med det ene brystet, da melkeproduksjonen stoppet opp i "piercingpuppen" da jeg sluttet ved 3 mnd.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Navlepiercingen kan sitte så lenge det ikke er ubehagelig, og navlen ikke har begynt å stikke ut eller det presser mot den. Taes ut alt fra noen uker til mnd. før fødsel, og kan fint settes inn rett etter. Har du alt hatt den i seks år vil den ikke gro igjen. Jeg har hatt min i 8 år og den grodde igjen Anonymous poster hash: cb0cc...812
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har hatt min i 8 år og den grodde igjen Anonymous poster hash: cb0cc...812 Jeg hadde hatt min i 11, og den grodde også igjen. Anonymous poster hash: 55e97...bc5
Gjest Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Oi! Det hører man ikke så ofte... Vanligvis fylles bare kanalen med talg som man kan presse gjennom.
Gjest Maman Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg tok piercing i navlen da jeg var 15, og tok den ut noen mnd før jeg ble gravid da jeg var lei den. Hadde ikke noe i den under graviditeten, og hullet endret seg ingenting. Fikk heller ingen merker rundt hullet. Prøvde å sette inn pynten igjen 1 mnd etter fødsel, og det var ikke noe problem. Jeg hadde da hatt hullet i 10 år. Ang. Piercing i brystvorte, så kan det gi ammeproblemer. Jeg hadde piercing der selv. Hadde ikke hatt noe i den på noen år, men var/og er ikke grodd igjen. Brystet med piercing produserte ikke like mye melk, og da baby var 3 mnd gjorde det plutselig vondt i selve brystvorten. Sluttet å amme på det brystet, og fullammet kun på det andre brystet frem til baby var nesten 6 mnd. Ammer enda kun med det ene brystet, da melkeproduksjonen stoppet opp i "piercingpuppen" da jeg sluttet ved 3 mnd. Jeg hadde piercing i brystvorta i tre mnd når jeg var 19(idiot)..når jeg ammet kom det melk ut av tre hull istedet for ett;) gikk fint, men litt rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå