Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 nå er jeg så utrolig lei! en gutt som kommer fra hjemstedet mitt sender meg blomster svært ofte, ringer meg ofte og sender iallfall ti meldinger til meg hver dag! han sier at han er så forelsket i meg og at han vil gjøre hva som helst for å få meg! men jeg vil ikke ha han!! og dette har jeg sagt til han hundre ganger!!! han er ikke min type i hele tatt og jeg er så utrolig lei av at han maser på meg! jeg bor 80 mil unna han, men hver gang jeg kommer hjem på ferie ringer han meg bare enda mer og maser og maser... jeg tror jeg blir gal snart!! har avvist han på alle tenkelige måter.. jeg som aldri er slem mot noen, har vært skikkelig drittsekk mot han for å få han til å skjønne at jeg ikke vil ha han. men han gir seg ikke!! hva i alle verden skal jeg gjøre??? jeg er så utrolig lei nå!
Gjest King James Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 jeg kan gi deg et tlf nr så er det probleme ordnet på 123....
Lissemor Skrevet 2. mai 2004 #3 Skrevet 2. mai 2004 Er det ikke bare å overse han da??Ikke svar på tlf eller sms??
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 jeg svarer han aldri! men han bare fortsetter og fortsetter! skjønner ikke at det er mulig jeg!! han virker helt normal sånn ellers, men vil ikke akkurat si at dette er normal oppførsel... heldigvis bor jeg langt unna han nå, men jeg møter han ofte tilfeldig på byen når jeg er på hjemstedet mitt. og da prøver han å snakke med meg hele tiden, og jeg bare overser han... ødelegger mye av den hyggelige opplevelsen av å gå ut med gode venner jeg ikke har sett på lenge. alltid litt engstelig for å møte han. er ikke så stort sted jeg kommer fra så er lett å møte han. vennene mine er veldig klar over situasjonen, og de passer godt på meg. mange av kompisene mine sier at hvis han prøver seg på noe, så slår de han ned med en gang. det eneste jeg vil er å bli kvitt han, og bare kose meg når jeg er hjemme på ferie. er så utrolig lei dette styret...
Gjest Synes du er heldig jeg! Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 Jeg synes du er heldig jeg! (Får ikke noe oppmerksomhet fra menn for tiden selv..savner det! :oops: ) Så lenge han ikke henger utenfor døren din dag og natt og besøker deg på jobben- så er han jo ikke en "stalker". Det er jo ganske unorsk oppførsel dette da! Hadde det bare vært meg som fikk blomster på døren og sms'er om at noen likte meg!
Gjest Fighter Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 Si at du har kjæreste. Hadde en klegg etter meg, han ga seg når jeg sa jeg hadde kjæreste.
simsalabim Skrevet 2. mai 2004 #8 Skrevet 2. mai 2004 Jeg hadde det sånn for en stund siden og jeg vet at det er skikkelig slitsomt. Prøvde å si fra på en høflig måte men det hjalp ikke i det hele tatt. Til slutt ble jeg så lei at jeg måtte være sint og ba han holde seg langt unna,det hjalp :-) Så gir han seg ikke må du nok det du også. Lykke til!
Gjest i.i Vega Skrevet 2. mai 2004 #9 Skrevet 2. mai 2004 Jeg løste uønsket beiling og masete oppringinger for noen år siden, ved å lese inn flg. beskjed på telefonsvareren min: "Hei, du er nå kommet til Vega og Vegamannen (eksens navn...) - vi kan dessverre ikke ta tlf. for øyeblikket men legg gjerne igjen en beskjed etter pipetonen. Haadet!" Det ble så stille, så stille...
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #10 Skrevet 3. mai 2004 Først snill, så slem, er min taktikk. Du har prøvd å si fra til han flere ganger, på en snill måte. Budskapet har ikke blitt mottatt. På tide å bli bitchy.
Gjest TomKrus Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes du er heldig jeg! (Får ikke noe oppmerksomhet fra menn for tiden selv..savner det! :oops: ) Så lenge han ikke henger utenfor døren din dag og natt og besøker deg på jobben- så er han jo ikke en "stalker". Det er jo ganske unorsk oppførsel dette da! Hadde det bare vært meg som fikk blomster på døren og sms'er om at noen likte meg! :o
jordbær Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Enig med GreenSky. Først er man snill. Hvis ikke det fungerer - bli et monster! Si "Hvis du ringer meg en gang til, anmelder jeg deg for telefonterror!" Ringer han flere ganger, vidrekoble telefonen til det lokale politikammeret. Vær bitch.. Kjærlighet gjør blind.
Mosen Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Få en venninne (jeg brukte faktisk mamma) til å svare på telefonen din neste gang han ringer. Får henne til å si at hun gjerne vil få informere han om at du nettopp har kommet ut av skapet, som lesbisk. Garantert slutt på telefonsamtalene!!!
MarianneE Skrevet 3. mai 2004 #14 Skrevet 3. mai 2004 Få en venninne (jeg brukte faktisk mamma) til å svare på telefonen din neste gang han ringer. Får henne til å si at hun gjerne vil få informere han om at du nettopp har kommet ut av skapet, som lesbisk. Garantert slutt på telefonsamtalene!!! Men hva om han da maser enda mer? Sånn i håp om og få en trekant? GreenSky har rett, du har vært snill, på tide og brette opp ermene og få ham unna. Returner blomstene hans, for det kan jo tolkes galt om du beholder dem......
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #15 Skrevet 3. mai 2004 Jeg vet om noe effektivt som skremmer bort enhver mann: si at du vil gifte deg med ham i morgen og bli gravid med trillinger.
Gjest Myumi Skrevet 3. mai 2004 #16 Skrevet 3. mai 2004 Til å begynne med bør du sende blomstene i retur og skaffe deg nytt nummer som ikke står oppført i katalogen. Når du er hjemme på ferie bør da din familie kunne hjelpe deg?! Fjortismetoder som å si at du er lesbisk etc. blir bare tåpelig. Det han driver med er terror og det er straffbart.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #17 Skrevet 3. mai 2004 Si til ham på en streng/fortvilet/sint måte at du er skikkelig lei av at han plager deg, og hvis han ikke gir seg så ser du ingen annen utvei enn å gå til politiet. Du orker ikke mer. Hvis han er glad i deg, så burde han også respektere deg og dine valg. Minn ham på det. Og så, hvis han ikke gir seg, gå til politiet og be om hjelp. Finn ut hva du kan anmelde ham for. Det er stalking selv om han ikke er på tråden 24/7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå