Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. Jeg har to bestevenner som jeg har kjent siden jeg var 12 -13. Vi har siden den gang vært bestevenner alle tre, og gjort mye morro sammen.
I fjor gik vi på samme skole, men i år byttet jeg og hun ene til en annen skole. Skulle da trodd at vi kom til å få bedre kontakt, men langt ifra. De to finner på noe nesten hver eneste dag og spørr aldri meg om jeg vil være med. Jeg har ikke mange venner, disse er de eneste jeg tørr å spørr om å finne på noe med.
I går satt vi på en gruppechat med to andre, jeg skrev ikke noe i samtalen akkuratt da, men når jeg kom hjem å skjekket hva de hadde skrevet hadde de såtte å diskutert hva de skulle ha på seg osv. Så skjekket jeg snap og da hadde jeg fått mange fra begge to, hvor de var på fest. En fest jeg hadde fortalt de om, en fest jeg spurte om de ville bli med på. Dette er ikke første gangen, og jeg kan si at jeg kjenner jeg tenker på dette hver dag, og det ødlegger humøret mitt. Jeg føler meg veldig usikker, usiker på om de vil være venner med meg i det hele tatt, og usikker på hva de sier om meg. Jeg skulle gjerne vært med noen andre, men som sakt har jeg nesten ikke venner, og jeg sliter også veldig med å bli kjent med nye folk.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ha alt som før, da alle var med på alt. Jeg hater dette, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de aldri spørr meg. Og når jeg spørr dem, sier de at de allerede skal være sammen men at jeg "helt sikkert kan være med".
Jeg er så utrolig redd for å miste de, jeg vil være med de som jeg var før. Men jeg er lei av at jeg skal invitere dem med på alt, og de aldri inviterer meg.
Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke huske sist gang vi tre var alene sammen. Jeg vil ikke at dette skal skje. Jeg vil bare alt skal være som før, og ikke sitte å høre på alt det kule de har gjort sammen. Vær så snill å hjelp meg.

Anonymous poster hash: ac4df...427
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt å vokse fra hverandre desverre. Anbefaler at du prøver å finne deg nye venner.

Anonymous poster hash: d6954...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...